Jump to content
Lollikken

Bombetrussel på Hyllie?

Recommended Posts

Jeg sad tilfældigvis i det tog nogle meter fra den fyr der råbte op, omend jeg dog ikke så ham. Han råbte (på svensk) først noget som jeg opfattede som om at toget ville blive smadret i Kastrup, og dernæst "Vi har automatvåben, vi har bomber, granater, vi har alting!", og derefter fik de passagerer som var indenfor hørevidde travlt med at forlade toget. En passagerer gik hen og alarmerede lokoføreren som så har rapporteret til politiet. Da jeg så efter en halv time var blevet træt af at vente udenfor toget besluttede jeg at gå over i Emporia. Lidt af et skue ovenfor trappen. 10-15 politibetjente og en håndfuld G4S folk stod og bad mig om at skride udenfor afspærringen. Tror måske ikke de havde fantasi til at forestille sig at man også kunne komme OP ad rulletrappen, og ikke bare havde lusket sig under afspærringen udefra. Der var også brandbiler, og en indsatsstyrke hvor 4 hætteklædte gutter med automatvåben stod og råbte og skreg af alle der krydsede deres planlagte rute ned til toget (hvilket så inkluderede mig, desværre). Anyway, som jeg anede en storm i et glas vand. Deres bombe patrulje har ikke fundet noget i toget, men det ville selvfølgelig være rart hvis man kunne komme hjem nu i stedet for at sidde og glo i Emporia...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Togene kører gennem Hyllie igen nu. Jeg var en tur ude på Svågertorp hvilket der stod på Skånetrafikens hjemmeside at man kunne gøre. Tjah, det var så spild af tid. Fair at sige at der vist nok også var indsat busser, men jeg må indrømme at jeg gad ikke stå og vente udenfor på den. Bare lige til en anden gang: Hvilken bus kan man tage fra hyllie til trianglen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Togene kører gennem Hyllie igen nu. Jeg var en tur ude på Svågertorp hvilket der stod på Skånetrafikens hjemmeside at man kunne gøre. Tjah, det var så spild af tid. Fair at sige at der vist nok også var indsat busser, men jeg må indrømme at jeg gad ikke stå og vente udenfor på den. Bare lige til en anden gang: Hvilken bus kan man tage fra hyllie til trianglen?
Bus nr 7. kører til trianglen fra Svågertorp!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...