Jump to content
Kim

Vil du være drivkraften i Öresundsborger?

Recommended Posts

Den nuværende bestyrelse bagved Öresundsborger har været barn- og arbejdsramt, hvilket har betydet at der ikke har været den nødvendige tid i bestyrelsen til at gøre en aktiv indsats det seneste år. Der er derfor behov for nye kræfter, der er parat til at få foreningen i gang igen. Mit forslag er, at hvis I er nogle stykker der er interesseret, så indkaldes der til generalforsamling og at interesserede kandidater stiller op til valg til bestyrelsen. Det ville være smart at lægge generalforsamlingen sammen med det årlige skattemøde for pendlere. Jeg selv flytter tilbage til Danmark, men vil gerne hjælpe en ny bestyrelse i gang. Jeg kan desværre ikke tilbyde at være drivkraften bag at samle en ny bestyrelse, men meld jer på denne tråd og sammen kan I koordinere at få fastlagt en generalforsamling i februar eller marts måned. Når I er klar er I velkommen til at skrive til mig på kr@oresundsborger.dk Såfremt der ikke længere er interesse for foreningen vil den blive nedlagt ved udgangen af marts måned 2013. Med venlig hilsen Kim Rasmussen Afgående formand for Öresundsborger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...