Jump to content
sup3rior

Øresundslan Marts 2013

Recommended Posts

Nogen forslag til mad forøvrigt?
Kan da komme med et forslag..... noget ala grisefest. Pulled pork (frilandsgris, lavet i römertopf) Stegt flæsk (frilandsgris, håndsaltet med himalayasalt) Karameliseret løg bbq-sauce (godt med løg er stegt i klaret smør og derefter tilsat ca. 10 andre ingredienser, simre 3 timer - done) Grov kålsalat (kål, avacadoolie, grapesaft, nødder) Rodfrugter (gulerødder, butternutsquash, pastinak, persillerod osv.) Jeg øjner dog et logistikproblem med 10 mennesker og 1 ovn ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være rart med en udmelding fra dem på "måske" listen om, hvorvidt de kommer eller ej. Hvis nogen mangler adressen, så send mig en pm. Det lader til at vi bestiller et eller andet mad udefra. Folk er også velkomne til selv at tage med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kan da komme med et forslag..... noget ala grisefest. Pulled pork (frilandsgris, lavet i römertopf) Stegt flæsk (frilandsgris, håndsaltet med himalayasalt) Karameliseret løg bbq-sauce (godt med løg er stegt i klaret smør og derefter tilsat ca. 10 andre ingredienser, simre 3 timer - done) Grov kålsalat (kål, avacadoolie, grapesaft, nødder) Rodfrugter (gulerødder, butternutsquash, pastinak, persillerod osv.) Jeg øjner dog et logistikproblem med 10 mennesker og 1 ovn ,-)
Hva' med boeuf stroganoff og kartoffelmos (eller alternativt noget most butternut squash og deslige' date=' hvis Dennis kan strække en lækkert opskrift op af hatten).[/quote'] Sorry, har lige været væk et par dage pga. massivt pres på arbejdet :) Men den manglende respons generelt gør vist at vi skal satse på at bestille noget udefra, da vi dårligt kan nå at koordinere noget :) Der er en deltager som er sprunget fra på listen og er fjernet, så hvis lolliken og ipkiss vil svare for deres deltagelse ved vi hvordan tingene ser ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er desværre ikke helt på toppen i dag' date=' så jeg springer over i denne omgang. Håber at i får en god dag/aften og at vi ses næste gang.[/quote'] God bedring, vi ses måske næste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej gutter Ville bare lige sige tak for en hyggelig dag/aften...også selvom jeg blev nødtil at købe StarCraft 2 som jeg sikkert ikke kommer til at spille særlig meget :(
Selv tak, som altid et godt arrangement :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Lortedag for mit vedkommende. :) Lollikken har sikkert fortalt om vores 4 timers venten på akuten for noget, som de kunne fikse på 20 sekunder (knægtens albueled, som var hoppet ud af kurs og lige skulle "knækkes" på plads igen). Godt at se, at I hyggede jer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Næste Lan er når vi finder på det ... og primært når den Terran gale Banan har tid (læs: Bananas som lægger hus til :D) Og tak for hygsomt LAN. Næste gang må vi gå i gang med lidt skyd dem op og evt. nogle spil som på ingen måde er Star Armada ... det var godt nok en time af mit liv jeg aldrig får igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Kan anbefale killing floor, når og hvis det kommer på tilbud igen på steam ,-) Hyggeligt, lille "moster shoot em up" hvor alle kan være med. Killing Floor er et kooperativt overlevelsesgyser-FPS sat i de ødelagte byer og på landet i England efter en lang række klonings-eksperimenter lavet af millitæret går forfærdeligt galt. Dig og dine venner er medlemmer af militæret, droppet ned på disse steder med en simpel mission: overlev længe nok til at rense området af de mislykkede.. Jeg har endda 2 gæste pas og det burde Danemare også have ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kan anbefale killing floor, når og hvis det kommer på tilbud igen på steam ,-) Hyggeligt, lille "moster shoot em up" hvor alle kan være med. Killing Floor er et kooperativt overlevelsesgyser-FPS sat i de ødelagte byer og på landet i England efter en lang række klonings-eksperimenter lavet af millitæret går forfærdeligt galt. Dig og dine venner er medlemmer af militæret, droppet ned på disse steder med en simpel mission: overlev længe nok til at rense området af de mislykkede.. Jeg har endda 2 gæste pas og det burde Danemare også have ,-)
Jeg er frisk på en omgang eller 2 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har forøvrigt netop opdaget 2 glimrende WWII flysimulatorer/arcade spil. De er begge 2 i open beta og er free to play. World of Warplanes (samme udvikler som World of Tanks) http://worldofwarplanes.eu/ og War Thunder: http://warthunder.com/ De kan begge styres udemærket med musen, hvis man ikke lige gider at købe et joystick. Jeg fandt dem meget nemme at gå til. Det er MMO på den måde at der er tusindvis af spillere, som ryger ind i korte køer for at flyve korte battles med 20-30 fly på hver side. Efterhånden som man får samlet flere og flere point kan man købe mere og mere avancerede fly. Man bliver dog kun sendt i battles med fly i nogenlunde samme "tier" War Thunder ser ud til at være lidt mere udviklet og har flere muligheder - world of warplanes er en anelse lettere at starte på. Man kan vist også lave Squadrons i spillene, så man kan kan joine et battle som et hold på samme side, hvis man vil spille nogen stykker sammen. Flyspil fra 2. verdenskrig er efter min mening de sjoveste fordi at man her har kombinationen af at man både skal kunne reagere præcist og hurtigt, men aller vigtigst have den rigtige føling med flyet og 3D-intuition over hvor man befinder sig. Samtidigt har man relativt få knapper at trykke på og det er før missilerne blev opfundet, så det er de rene dogfighting skills der tæller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kan anbefale killing floor, når og hvis det kommer på tilbud igen på steam ,-) Hyggeligt, lille "moster shoot em up" hvor alle kan være med. Killing Floor er et kooperativt overlevelsesgyser-FPS sat i de ødelagte byer og på landet i England efter en lang række klonings-eksperimenter lavet af millitæret går forfærdeligt galt. Dig og dine venner er medlemmer af militæret, droppet ned på disse steder med en simpel mission: overlev længe nok til at rense området af de mislykkede.. Jeg har endda 2 gæste pas og det burde Dannemare også have ,-)
yeps :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Takker for tippet. Er det ved at være tid til næste sammenkomst? F.eks. lørdag 14/9?
Jeg kunne også være frisk på en ny omgang :) Afhængigt af hvornår det bliver, er jeg måske færdigt nok med mit hus til at jeg kan lægge faciliteter til denne gang, så Klaus for en gangs skyld kan slippe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kunne også være frisk på en ny omgang :) Afhængigt af hvornår det bliver' date=' er jeg måske færdigt nok med mit hus til at jeg kan lægge faciliteter til denne gang, så Klaus for en gangs skyld kan slippe ;)[/quote'] Du er flyttet til Bara, eller hur? Så er vi jo næsten naboer nu. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kunne også være frisk på en ny omgang :) Afhængigt af hvornår det bliver' date=' er jeg måske færdigt nok med mit hus til at jeg kan lægge faciliteter til denne gang, så Klaus for en gangs skyld kan slippe ;)[/quote'] Jeg ville nu ellers godt kunne den 14/9 hos mig. Eller de fleste andre lørdage i september. Det har ikke været det store besvær for mig at holde - man slipper jo til gengæld for at skulle transportere computer og skærm ud af huset. Spørgsmålet er om den 14/9 er for kort frist for folk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...