Jump to content
sup3rior

Øresundslan Marts 2013

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 16. marts 2013 fra klokken 11.30 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dannemare DABP Menace Carsten H Kommer måske: Lolliken Ipkiss Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen. Switch: Undertegnede har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Hvis der er nogen som kan låne/undvære til bord 2 så sig til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
hvis jeg har fri den pågældende weekend kunne jeg godt finde på at indfinde mig til dette arrangement :)
Du er sat på en "måske"... Giver du besked når vi nærmer os om vi kan forvente at se dit ansigt? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kan I ikke kaste et blik på dette: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=23345 Det kunne måske have en indflydelse på om jeg vil melde mig til :)
Du skal da være velkommen :) Nu er jeg ikke selv på FB så jeg er måske ikke dn rigtige, men jeg hjælper da gerne i det omfang jeg kan... Sent from my Lumia 900 using Board Express

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hey guys Så fik jeg mit skift for marts måned og det ser ud til jeg godt kan komme til dette fine arrangement. Jeg kan dog tidligst være der kl 13:00 og kan blive til allersenest kl 21:00, da jeg skal tidligt op på job søndag morgen :( Jeg har også en 16-ports giga switch jeg kan medbringe, da jeg læste længere oppe i tråden, at der muligvis manglede lidt "switch"pladser :) Let me know Carsten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hey guys Så fik jeg mit skift for marts måned og det ser ud til jeg godt kan komme til dette fine arrangement. Jeg kan dog tidligst være der kl 13:00 og kan blive til allersenest kl 21:00, da jeg skal tidligt op på job søndag morgen :( Jeg har også en 16-ports giga switch jeg kan medbringe, da jeg læste længere oppe i tråden, at der muligvis manglede lidt "switch"pladser :) Let me know Carsten
Du er sat på. Tag bare switchen med for en sikkerheds skyld, så risikerer vi ikke at løbe tør :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hello, Dennis! Thank you for making a purchase from Blizzard Entertainment. StarCraft® II: Heart of the Swarm™ The digital game(s) you purchased are now attached to your Battle.net account. Download information can be found on your StarCraft® II Dashboard. =========================================== Purchase Receipt =========================================== Customer Name: Dennis Hambenberg :fight::laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hello, Dennis! Thank you for making a purchase from Blizzard Entertainment. StarCraft® II: Heart of the Swarm™ The digital game(s) you purchased are now attached to your Battle.net account. Download information can be found on your StarCraft® II Dashboard. =========================================== Purchase Receipt =========================================== Customer Name: Dennis Hambenberg :fight::laugh:
Svin ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår bare ikke Blizzards prispolitik med hensyn til deres spil. Køber jeg digital download versionen, som koster dem 0 kr. at distribuere, vil de have 39,95 euro for den = 299 DKK Bestiller jeg en kasse med spillet hos Elgiganten, kan jeg få den for 229 DKK + fragt = 268 DKK http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-pc-mac/PCCDSC2HOW/starcraft-ii-heart-of-the-swarm-pccd Det giver jo ingen mening.:rolleye: Sidste gang var den fysiske version endda bedre fordi man fik guest passes med, og det fik man ikke i den dyrere digital download version (som jeg kom til at købe:mad:).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forstår bare ikke Blizzards prispolitik med hensyn til deres spil. Køber jeg digital download versionen, som koster dem 0 kr. at distribuere, vil de have 39,95 euro for den = 299 DKK Bestiller jeg en kasse med spillet hos Elgiganten, kan jeg få den for 229 DKK + fragt = 268 DKK http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-pc-mac/PCCDSC2HOW/starcraft-ii-heart-of-the-swarm-pccd Det giver jo ingen mening.:rolleye: Sidste gang var den fysiske version endda bedre fordi man fik guest passes med, og det fik man ikke i den dyrere digital download version (som jeg kom til at købe:mad:).
Vi har jo trods alt fri prisdannelse, så hvad forhandlerne tager bestemmer de jo selv... Men mon ikke webshoppen følger vejledende udsalg for ikke at fornærme deres forhandlernet / de ved de sælger mere gennem forhandlerne end deres webshop...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, synes også det er latterligt at man skal give mere, for at få mindre. Men så igen... kunne have ventet. Problemet er jo så bare at jeg ville have købt den i elgiganten.se eller andet sted i sverige, men da de har en anden prispolitik end danmark mht. til at tjene på software/hardware, så ville jeg nok ikke spare så meget alligevel. Så kunne jeg have taget chancen med at bestille i elgiganten.dk, men LAN ligger så tæt på release at jeg ikke gider tage chance for at bestille spillet og muligheden for ikke at nå at modtage det, så jeg valgte at bide mit piveri i mig, og bestille online ,-) Men ja, de kunne godt smide nogen gæstepas i... men kan man det? man skal vel have begge spil, for at spille?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forstår bare ikke Blizzards prispolitik med hensyn til deres spil. Køber jeg digital download versionen, som koster dem 0 kr. at distribuere, vil de have 39,95 euro for den = 299 DKK Bestiller jeg en kasse med spillet hos Elgiganten, kan jeg få den for 229 DKK + fragt = 268 DKK http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-pc-mac/PCCDSC2HOW/starcraft-ii-heart-of-the-swarm-pccd
Tak for linket, skulle lige til at købe den digitale version :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det med priserne er det samme på Steam. De er også altid lidt dyrere end hvis man køber i en normal butik. Og så er der mange gange store forskelle på om du køber i EU eller i US. Jeg skulle have Season Pass til Black Ops 2 og det koster 49.99 Euro men i USA koster det kun 49.99 USD. Umiddelbart en forskel på hele 15 USD. Der var jeg dog lidt snedig :) Fik en buddy i USA til at købe det for mig og sende det som Gift og så sendte jeg ham penge via Paypal....sådan sparede jeg lige 15 USD på det :) Man er vel lidt en krejler :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...