Jump to content
hrohibil

Gulvvarme

Recommended Posts

Jeg ville meget gerne have lagt gulvvarme på vores badeværelse. Det er småt men koldt. Hvad er cirka priser på så noget? Det skal være alt inklusive altså med installation. Jeg bor i leje lejlighed så kender i noget til om man må det? Jeg har sendt dem en mail om det. mvh HRB Sendt fra min GT-I9300

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Mit bud er ca. 5 timer for installationen fra en autoiseret elinstallatør. pris ca. 500*5=2500kr Hertil kommer så selve gulvarmen pris ca. 700kr pr m2 + 1000 kr for føgler og termostat. Det er et bud og ikke en opgørelse! men ring til en installatør og snak med ham!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da noget nær umuligt at komme med et bud på en pris når man ikke får af vide hvilket gulv der ligger idag. Det er ikke umuligt at udlejer giver dig lov til at få lavet gulvvarme men de kan sagtens kræve af dig at du bruger de håndværkere som de bruger normalt. Derudover så forvent ikke at få pengene igen for din investering ved fraflytning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Och vilken typ av golvvärme? Har du en ratiator nu med vattenburen värme som ska ner i golvet, eller ska det in el-värme? Vad är det för glov? Ska det gamla bankas upp? Hur mycket el-installationer ska till, ska gamla radiatorn bort? Vad ska du ha för nytt golv? Hur stort är det....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...