Jump to content
Janne & Co.

Skoler i Lund.

Recommended Posts

Hejsa. Vi er på vej til Sverige - og skal bo i nærheden af Lund. Er der noget, som kender et god grundskole samt et godt gymnasium i Lund eller omegn. Det må gerne være en international grundskole samt et gymnasium med en international linje. Ungerne er henholdsvis 12 og 16 år. Den yngste går i 5. klasse i DK, og den ældste skal starte i gymnasiet efter sommerferien. Vi er så heldige, at vi er blevet tilbudt spændende jobs i 2 forskellige virksomheder i Malmø. Jobtilbuddene er faktisk så spændende, at vi tør vove springet :0) Vi skal begge to ansættes i svenske/internationale virksomheder på svenske kontrakter - så der bliver ingen pendlervirksomhed for vores vedkommende. Det bliver en "clean cut" flytning. Bolig er der styr på. Heste og hund er der ligeledes styr på. Vi mangler bare, at finde nogle gode skoler til tøserne. Jeg håber, at nogen kan guide os. På forhånd tak. Janne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Måske I allerede har fundet oplysninger omkring skoler ellers er her et par link: International grundskoler i Lund:http://www.lund.se/Medborgare/Utbildning--forskola/Internationella-skolor-och-utbildningar/Internationella-grundskolor/ Gymnasium med international linje (IB) - http://www.lund.se/Medborgare/Utbildning--forskola/Internationella-skolor-och-utbildningar/Internationell-gymnasieutbildning/ Jeg kender dog ikke skolerne fra andet end Lund kommunes hjemmeside. Mht gymnasier har mine børn gået i Lund (bor i Eslöv) på hhv. IT-media gymnasiet, St. Lars (nu JB-gymnasium) og den yngste går nu på Polhemskolan (Teknikprogramm), og er student til juni. God fornøjelse og ønsker jer alt vel med en spændende tid her. /Lisa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...