Jump to content
Toft

Andre der har problemer med udbetaling af børne- og ungeydelse fra DK?

Recommended Posts

Ja det har jo kørt udmærket hvert år, med at den årlige kompensation ryger ind på kontoen omkring årskifte, men denne gang er der bare ikke sket en skid! Har ringet to gange til borger.dk og snakket med hende som åbenbart skulle være rette vedkommende, og hver gang får jeg at vide at de er bagud med os der bor i SE og arbejder i DK, men i næste måned kommer det på plads bla-bla....... Og nu er det så 6 uger siden jeg senest ringede. Har ikke fået så meget som et brev, en mail, eller noget som helst om hvorfor kompensationen ikke udbetales, eller at der er problemer med et eller andet og de beklager... Nu forbereder jeg mig på at ringe i næste uge igen-igen-igen, men vil gerne vide om I andre med børn, og job i DK, heller ikke har fået udbetalt kompensation ved seneste årskift? Synes ikke jeg kan finde noget om at andre har problemer, og man skulle jo tro der ville ligge en længere tråd herinde, hvis det var sådan at alle på nuværende tidspunkt ikke havde fået udbetalt kompensationen fra DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige i dag fået en mail i e-boks om at de har konstateret at jeg fortsat arbejder i Danmark og at de vil fortsætte udbetalingerne. Det gør de åbenbart i starten af året fremadrettet. Har faktisk ikke lagt mærke til om de skylder mig en udbetaling..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det har jo kørt udmærket hvert år, med at den årlige kompensation ryger ind på kontoen omkring årskifte, men denne gang er der bare ikke sket en skid! Har ringet to gange til borger.dk og snakket med hende som åbenbart skulle være rette vedkommende, og hver gang får jeg at vide at de er bagud med os der bor i SE og arbejder i DK, men i næste måned kommer det på plads bla-bla....... Og nu er det så 6 uger siden jeg senest ringede. Har ikke fået så meget som et brev, en mail, eller noget som helst om hvorfor kompensationen ikke udbetales, eller at der er problemer med et eller andet og de beklager... Nu forbereder jeg mig på at ringe i næste uge igen-igen-igen, men vil gerne vide om I andre med børn, og job i DK, heller ikke har fået udbetalt kompensation ved seneste årskift? Synes ikke jeg kan finde noget om at andre har problemer, og man skulle jo tro der ville ligge en længere tråd herinde, hvis det var sådan at alle på nuværende tidspunkt ikke havde fået udbetalt kompensationen fra DK.
Jeg har også været lidt oppe at slås med dem, det er udbetaling danmark der her overtaget, jeg valgte at klage over deres sagsbehandling til deres kundeambassadør Anette Skjodholm, kundeambassador@atp.dk og pludselig fungerede det som det plejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh jeg fik svar i e-boksen igår, som fdhin, det lader til det kører igen nu, så det er positivt. Men beløbet er da godt nok blevet barberet godt og grundigt ned ift tidligere år..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal til at have kompensationen for første gang (startende fra 2012) og jeg sendte en mail med mine børns CPR-numre og bad dem udbetale differencen. Men den gik ikke. har fået blanketter på hvert barn som skal udfyldes og ansøges og så tager de stilling. Det er sgu da møg besværligt. Indtil 2011 fik alle børnene fra DK da min kone også arbejdede i DK, så de ved jo det findes. Virker som om udbetaling Danmark har lidt knas på øresunds kompetencerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...