Jump to content
Pelle!!

Bätre Bolån

Recommended Posts

Hej Er der nogen her i forumet, der har bolån via Bätre bolån? gunden til at jeg spørger er at de har givet mig låneløfte, på en enkelt opkald og mail med oplysninger, var der grønt lys. Er det en seriøst selskab, jeg har prøvet at google uden at finde noget konkret. PFT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jep det har vi. Det er SBAB der i sidste ende giver dig lånet så det kan vist ikke blive meget mere seriøst end det. Vi sparede en hel del ved at låne hos dem da vi skulle købe vores lejlighed. Alt gik som det skulle og opkrævninger og betaling kører ganske gnidningsfrit. Det var et rent tilfælde at vi lånte hos dem da vi havde låneløfte fra Swedbank. Men mægleren der stod for papirarbejdet ved vores køb havde et samarbejde og delte kontor med Bättre Bolån i Malmø så vi lod dem give et bud og de vandt på pris bl.a. fordi de ikke skelnede mellem top og bundlån. Eneste vi er løbet ind i er at vi senere gerne ville omlægge lån så vores forbrugslån blev lagt over og dækket af vores friværdi. Det kunne vi ikke umiddelbart da lånet kun kunne forhøjes i forbindelse med renoveringer. Vi overvejer nu at skifte, men da er kun fordi vi kan spare en del på forbrugslånet. Sammenligner man boliglånet direkte med hvad bankerne vil tilbyde så kan det stadig ikke betale sig at flytte. Vi håber at vi måske kan flytte lånet tilbage igen på et senere tidspunkt inkl. forbrugslånet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...