Jump to content
Toft

Romantisk sted i Malmö for nygift par?

Recommended Posts

Jaja nogen troede lige, men nej. Jeg har en kammerat på Fyn, som i forbindelse med deres kommende bryllup ønsker at give sin kone en romantisk tur til Malmö i morgengave. Og da jeg nok er den mest evnesvage at spørge til råds i den retning, så håber jeg der er nogen på et andet niveau som kan komme med et indspil jeg kan videregive? Det skal være et romantisk sted man kan overnatte osv, og altså ikke noget ala spa/wellness og den dur ;) Anyone? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jaja nogen troede lige, men nej. Jeg har en kammerat på Fyn, som i forbindelse med deres kommende bryllup ønsker at give sin kone en romantisk tur til Malmö i morgengave. Og da jeg nok er den mest evnesvage at spørge til råds i den retning, så håber jeg der er nogen på et andet niveau som kan komme med et indspil jeg kan videregive? Det skal være et romantisk sted man kan overnatte osv, og altså ikke noget ala spa/wellness og den dur ;) Anyone? :)
Indröm det nu!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Foreslå din kammerat at planlægge turen til København - og så er det bare at booke penthouse suiten på Axel Hotel Guldsmeden! Privat tag terasse med stor jacuzzi og udsigt over København plus super lækkert værelse. Hvis man sørger for mad som kan spises på værelset behøver man ikke bevæge sig uden for en dør før det er tid til morgenmad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kender jeg af gode grunde ikke din kammerat, og jeg ved heller ikke hvilken årstid vi taler om i dette tilfælde... men, hvis vi taler om engang her i sommer, så er Malmø ikke mit førstevalg. Om sommeren kan jeg kun anbefale Østerlen - dvs. Ystad, Simrishamn og Kivik. Ystad har en rigtig lækker strand, og Kivik er rigtig lækker med blomstrende frugttræer helt ned til havet og nationalparken Stenshuvud mellem Kivik og Simrishamn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' slottet ligger meget smukt og idyllisk ... Der er dog bogstavelig talt slanger i paradis. Forrige sommer var jeg lige ved at træde på en hugorm som solede sig sammen med gæsterne på plænen foran slottet ...[/quote'] Du er i naturen. Hvad havde du regnet med? Det kunne også ske i DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...