Jump to content
CAC

Comhem problem eller TV problem

Recommended Posts

Mit fjernsyn opfører sig ret mystisk ift. mine digitale kanaler. De analoge kanaler og HDMI fungerer fint, men når jeg skifter til en digital kanal, så står billedet fint 5-10 sekunder, så flimrer det en smule hvorefter jeg mister helt forbindelsen til den kanal, og jeg får fejlen "weak or no signal" Det er lige begyndt i dag, er der nogen der kan komme med et godt bud på hvad der kan være galt. Det er et TV med indbygget digital tuner, og jeg har endnu ikke ringet til Comhem endnu, da det lige er begyndt i dag På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Da jeg havde et lignende problem' date=' var det fordi, min boks var stået af (kolde lodninger fordi den stod for varmt). Efter reparation kørte det igen...[/quote'] OK, takker. Hvor vil det evt. være bedst at prøve at få en 4 år gammel Samsung fladskærm repareret, eller vil det smarteste være at købe sig en ekstern digital tuner?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
OK' date=' takker. Hvor vil det evt. være bedst at prøve at få en 4 år gammel Samsung fladskærm repareret, eller vil det smarteste være at købe sig en ekstern digital tuner?[/quote'] Your welcome :-) En økonomisk kalkulation ka nok afgøre dit spørsmål - hvis du ka finde en reparatør...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Your welcome :-) En økonomisk kalkulation ka nok afgøre dit spørsmål - hvis du ka finde en reparatør...
Jeg fik faktisk ringet til Slamsung support i DK, og de sagde at det nok var digital tuneren der var ved at dø, og at det var helt forventeligt at et 4-5 år gammel fjernsyn ville gå i stykker, og at det også typisk sker indenfor de første 2 år!! WTF, tænkte jeg, men supporteren rådede mig til at købe en tillægsforsikring når jeg engang køber et nyt fjernsyn.... det er simpelthen for vildt at ting ikke laves til at holde længere, men det er jo helt som de beskriver i filmen "the lightbulb conspiracy"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...