Jump to content
briped

Fejl på forum (i showthread.php)

Recommended Posts

Får følgende fejl, når jeg browser tråde på forummet

Warning: Illegal string offset 'name' in [path]/includes/functions.php on line 6988

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at [path]/includes/class_core.php:5615) in [path]/includes/facebook/facebook.php on line 37


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/class_core.php:5615) in [path]/includes/functions.php on line 4513

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Er der stadig problemer? Gik en rum tid, hvor debatten ikke ville acceptere min adgangskode og ikke ville sende nulstillingsmail. I sidste uge fik jeg så nulstillet adgangskoden, og lavet en ny adgangskode, som debatten så nu ikke længere vil acceptere. Kun fordi jeg har Facebook connected, at jeg kan logge ind fra browseren pt. Er det fordi at databasen er blevet rullet tilbage, måske? Kan se at en del af de meddelelser jeg har markeret som læst, ikke længere er markeret som læst. Jeg kan jo prøve at finde det gamle password frem, og se om debatten vil acceptere det. Men det prøvede jeg nu også i sidste uge, uden at det gjorde nogen forskel. Og det var så faktisk lige præcis det der var problemet. Databasen må være blevet rullet tilbage, for den nu accepterede debatten adgangskoden jeg havde tidligere (som jeg ændrede i sidste uge).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er der stadig problemer? Gik en rum tid, hvor debatten ikke ville acceptere min adgangskode og ikke ville sende nulstillingsmail. I sidste uge fik jeg så nulstillet adgangskoden, og lavet en ny adgangskode, som debatten så nu ikke længere vil acceptere. Kun fordi jeg har Facebook connected, at jeg kan logge ind fra browseren pt. Er det fordi at databasen er blevet rullet tilbage, måske? Kan se at en del af de meddelelser jeg har markeret som læst, ikke længere er markeret som læst. Jeg kan jo prøve at finde det gamle password frem, og se om debatten vil acceptere det. Men det prøvede jeg nu også i sidste uge, uden at det gjorde nogen forskel. Og det var så faktisk lige præcis det der var problemet. Databasen må være blevet rullet tilbage, for den nu accepterede debatten adgangskoden jeg havde tidligere (som jeg ændrede i sidste uge).
Oplever også at læste artikler pludselig er "nye" igen. Steen må ha' rodet rundt med forskellige kopier af databasen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Næ, egentlig ikke. Jeg kopiede brugerdatabasen da den ikke var kopieret korrekt, men ellers ikke. Jeg tror du ikke at min private NAS er det helt rigtige sted til debatte. Jeg håber snart vbulletin laver en ny opdateing.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...