Jump to content
bananas

Øresundslan September 2013

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 14. september 2013 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til mig hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dannemare Menace Dabp Affe Kommer måske: Daltoft Kommer ved mirakuløs forbedring i kalenderen: Lollikken Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen. Switch: Sup3rior har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Hvis der er nogen som kan låne/undvære til bord 2 så sig til. Lange netværkskabler kan også nå fra bord 2 og ud til master-switchen i serverrummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Mad: Forslag modtages i tråden.
Er vi ude i noget fælles halløj, eller er det every man for himself? :D
Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen.
On a sidenote, så er det for nye deltagere som ikke allerede har spillet nu blevet "gratis" at spille såfremt man spiller i samme party som en der har den betalte version. Man bliver "opgraderet" til den version som den anden spiller har :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
On a sidenote, så er det for nye deltagere som ikke allerede har spillet nu blevet "gratis" at spille såfremt man spiller i samme party som en der har den betalte version. Man bliver "opgraderet" til den version som den anden spiller har :)
Det er jo fantastisk. Jeg kunne også godt tænke mig, hvis vi prøvede lidt kræfter med Warthunder og/eller World of Warplanes (begge er er free to play)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

I bedste tilfælde kan I sætte mig på kommer måske. Vi holder ferie og er nok i sommerhus der, men siden det er vores første ferie (med penge) så kan det godt være at vi pludselig stikker afsted (eller bare sover igennem :D). Hvad med CounterStrike GO?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
I bedste tilfælde kan I sætte mig på kommer måske. Vi holder ferie og er nok i sommerhus der, men siden det er vores første ferie (med penge) så kan det godt være at vi pludselig stikker afsted (eller bare sover igennem :D). Hvad med CounterStrike GO?
Lollikken + kommer måske = no show ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
så så så, nu synes jeg lige der bliver skudt med skarpt, men okay hvis der er røg er der sikkert også ild. Jeg regner ikke med at være i malmö den weekend, men hvis jeg er så kommer jeg forbi =)
:p
der er tilføjet en ny status til ære for lollikken ;)
:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Mht mad, kommer jeg ikke til at stå for det, jeg skal til poker fra 18.30 dagen før, har ungerne fra kl. 06.00-14.15 og så står den på LAN efterfølgende - until drop dead ,-) Jeg foreslår fællesindkøb på max burgers, Sveriges godeste burgere (eneste burgerkæde, der umiddelbart bringer ud og har en burger jeg kan spise - uden bolle, men et salatblad rundt om i stedet) eller at vi bare slæber mad med selv ,-) Mht spil: SC2 Jeg har desuden gæste keys til killing zone Vi kan også rive rundt i noget battlefield, crysis 2, dead Space, mirrors edge, medal of honor (og har vist fået 2 keys til de fleste spil, 1 til origin og 1 til steam via Humble bundle) Ved ikke om der var nogle af jer der købte EA Humble bundle? (hvor man kunne få 7 spil eller i stil for 28 kroner)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Max er ok med mig. Ang. Battlefield, så er det lidt en skam, at BF4 først udkommer i oktober. Killing Floor kunne måske også være en mulighed... Kommer dabp?
Han er på en måske indtil videre, har ikke fået endeligt bekræftet at han kommer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom vi er flere der har set hinanden, et par gange, så bider vi altså ikke ,-) Og du behøver ikke have det nyeste hardware, jeg har set flere der har slæbt noget med, som jeg tror er blevet importere fra et russisk 1. verdenskrigs museum. Bemærk dog at det er nok en god ide at have steam installeret eller have en ide om hvilke spil du gerne vil spille. Vi spiller også nogen gange spil, som er "free to play" og vi behøver ikke alle sammen spille samme spil ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...