Jump to content
bananas

Øresundslan September 2013

Recommended Posts

Tak for endnu et super hyggelig arrangement ,-) Selvom vi igen, ikke fik korrekt leveret mad. Dannemare, hvad blev slutningen på den historie? Til info til andre, bestilte vi mad på "max burgers", de sendte forkert og ville på ingen måde rette op på deres fejltagelse(vi fik for lidt mad), da det var for dyrt at køre ud med det rigtige. De ville dog måske finde ud af noget om mandagen..... jeg tror aldrig jeg har oplevet noget dårligere service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

ahh ja, de sendte en skriftlig undskyldning og 1 værdibillet til 1 måltid hos dem - totalt fedterøve. Har endnu ikke indløst den, tænker at inddele den i 3, haha. Hvem var det egentligt der manglede pommes? Jeg rykkede endda på deres "tak fordi du skrev til os med dit synpunkt, vi beder den lokale restaurantchef om at skrive til dig" Hvorefter jeg, efter et par dage måtte skrive tilbage at det var fint fint, men at ingen altså havde skrevet. Der gik 30 min, hvor der så lå en mail med en undskyldning og at han udbød sig kontaktoplysninger og så kom der et brev hjem 4 dage efter. Så alt i alt, en fedtet afslutning ,-) næste gang = afhentning = mindre tidsforbrug. ,-) hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er rimeligt presset på julefrokoster' date=' men skal da høre konen om den eneste weekend jeg er hjemme i december, om det er ok jeg tager til LAN (kan i allerede høre det er et dårligt spørgsmål... hehe)[/quote'] Pjat med dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er rimeligt presset på julefrokoster' date=' men skal da høre konen om den eneste weekend jeg er hjemme i december, om det er ok jeg tager til LAN (kan i allerede høre det er et dårligt spørgsmål... hehe)[/quote'] Måske vi lige skulle have specificeret hvilken weekend det drejer sig om, så eventuelle andre kan give deres bud med på om det passer eller ej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg havde slet ikke opdaget at der var skrevet i tråden sidst. Jag er da frisk, men mon ikke det er smartest at satse på noget i januar måned?
Vi er jo røget ind i december nu, så det bliver nok lidt kort varsel for folk... Januar er nok bedre... Hvad siger folk til den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Folkens! Beklager jeg har været lidt under radaren siden sidste arrangement, men jeg kan se at timingen er god =) Jeg skydes afsted til USA igen i Januar i ca. 2 uger, så jeg kan først i slutningen af måneden. Hvordan har folk det med mellandagsLAN? =) /LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Folkens! Beklager jeg har været lidt under radaren siden sidste arrangement, men jeg kan se at timingen er god =) Jeg skydes afsted til USA igen i Januar i ca. 2 uger, så jeg kan først i slutningen af måneden. Hvordan har folk det med mellandagsLAN? =) /LOL
For min skyld, ingen alarm :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...