Jump to content
CAC

Søegs: anbefaling af flyttefirma fra Sverige til Danmark

Recommended Posts

Vi skal flytte om en lille måneds tid og søger derfor anbefalinger om flyttefirmaer. De behøver ikke være de billigste, men det skal være nogen der har styr på tingene. De andre tråde om emnet er et par år gamle derfor starter jeg en ny På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

De andre tråde om emnet er et par år gamle derfor starter jeg en ny På forhånd tak

alt om emnet er for gamle men jeg landede her da jeg søgt anbefalding om en flyttefirma for par måned siden 

nu vil jeg  anbefalde Flyttefirma Nu det er en flytteportal og de er regtig gode til at find den bedste flyttefirma i forhold til pris og kvalitet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
17 timer siden, stukach skrev:

De andre tråde om emnet er et par år gamle derfor starter jeg en ny På forhånd tak

alt om emnet er for gamle men jeg landede her da jeg søgt anbefalding om en flyttefirma for par måned siden 

nu vil jeg  anbefalde <link> det er en flytteportal og de er regtig gode til at find den bedste flyttefirma i forhold til pris og kvalitet.

 

Kun 2 indlæg - og begge med link til det samme. Rigtigt kedelig SEO og desuden pinligt irrelevant på denne site.

Håber admin sletter den ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
5 timer siden, larsk skrev:

Kun 2 indlæg - og begge med link til det samme. Rigtigt kedelig SEO og desuden pinligt irrelevant på denne site.

Håber admin sletter den ?

pinligt irrelevant på denne site ? du skal læse engang hvad tråden handler om ! jeg fandt den på google da jeg søgt efter anbefalding om flyttefirma længe siden men der var ikke noget nyt here ..  men jeg forstå godt  at du skriver det du følger dig som en fast inventar her på siden ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...