Jump to content
repeat

Ny slagter i Svedala

Recommended Posts

Ville lige slå et slag for en "ny" slagter i Svedala. Der er en dansk uddannet slagter som har åbnet et charcuteri her i byen. Har været dernede en del gange efterhånden, og det er super god kvalitet, og rigtig gode priser. Han er desuden uddannet kok, så de tilbyder hele pakken efterhånden. Dagens ret hver dag, smørrebrød og flæskestegs sandwich. Og det smager godt:-) Reserverede min flæskesteg til juleaften forleden. En mellemkam til 89,- kg. Det synes jeg faktisk er ok pris:-) Prøv det jer der bor i nærheden. Han er super flink og meget snaksaglig:-) Mener han hedder Henrik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Glemte lige at skrive hvor han ligger, for kan ikke selv finde ham på google:-) Addressen må være Företagsgatan 10. Han ligger i en stor blå lager hal, hvor Fransson & Book ligger i den anden side. Undskyld for forglemmelsen;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tror noget i retningen af Man-Fre 10-18 og lørdag sikkert lidt tidligere. Fandt lige ud af det er nummer 8, ikke nummer 10:-) Det er næsten lige bag McD. Stod dernede en dag og tænkte "Hvorfor bruge 65,- på et meal, når jeg kan købe en hjemmelavet flæskestegssandwich til 45,-" Så det blev det gangen efter:-) God fornøjelse hvis du tager derned:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...