Jump to content
Mohlin

Robot-støvsuger?

Recommended Posts

Är det någon här som har en självgående dammsugare (robot-støvsuger)? Hur tycker ni det fungerar? Var det värt pengarna? Jag hatar att dammsuga, och skulle kunna tänka mig en sån, men bara om det fungerar. Förmodar att man får ta lite själv då och då, där den inte kommer till, men det värsta kan den väl hålla undan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en af de der IRobot Roomba banditter og den virker fremragende. Vi har 3 hunde så den kører stort set hverdag. http://www.irobot.com/us/learn/home/roomba.aspx Den kan ikke komme ind mellem stolene på vores spiseborde, ellers kommer den alle andre steder(også under sofaen). Dog skal man ikke forvente den kommer helt ud i alle hjørner, men den tager altså langt det værste, så skal man lige løbe det over selv engang imellem. Vi har træ gulve og ingen tæpper, så ved ikke hvordan de kører på dem. Jeg vil klart anbefale ikke at prøve at finde en billig no-name, de virker ikke nær så godt og er ikke så slid stærke. På de her IRobots kan man købe service kits, så man nemt kan skifte børste og andre mindre dele, og det får man brug for, det er slidsomt arbejde:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også en Roomba, meget tilfredse med den. Tror den er 3 år gammel nu. Men der er en del service med dem, der skal fjernes hår og tråde engang imellem ellers begynder valserne at køre lidt trægt. Jeg købte et servicekit fra USA (ebay), men maskinen i Sverige. /Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...