Jump to content
sup3rior

Øresundslan Januar 2014

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 25. Januar 2014 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til mig hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Menace Dabp Lolliken Mickii Dannemare Kommer måske: Nico Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen. Switch: Sup3rior har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Hvis der er nogen som kan låne/undvære til bord 2 så sig til. Lange netværkskabler kan også nå fra bord 2 og ud til master-switchen i serverrummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil prøve om jeg kan få det til at passe ind. Har prøvet før uden det er lykkedes, men nu er de jo et nyt år osv så mon ikke det er denne gang det skal lykkes. Vil vurdere det som 50/50 lige nu. Skal jeg snuppe en switch med hvis jeg kommer?
Du er røget på en måske :) Har du mulighed for at tage en med uden det store besvær kunne den komme i anvendelse ved bord 2...
Jeg kommer cirka kl. 12:00. Nico, vi plejer at vist at være dækket ind switch-mæssigt, men sup3rior og bananas må hellere lige bekræfte dette.
Regner med at være der lidt omkring klokken 12 og jeg har DAPB med i tasken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle sammen for god ro og orden. :) Nico - du var lidt uheldig med hensyn til bordplads, som gik efter først til mølle princippet - de fleste andre gange har vi haft begge borde i spil fra start. At pizzamanden skulle glemme netop din pizza er sort uheld, men den blev da i det mindste efterleveret relativt hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Tak til alle sammen for god ro og orden. :) Nico - du var lidt uheldig med hensyn til bordplads, som gik efter først til mølle princippet - de fleste andre gange har vi haft begge borde i spil fra start. At pizzamanden skulle glemme netop din pizza er sort uheld, men den blev da i det mindste efterleveret relativt hurtigt.
Ja ja sådan kan det gå. Næste gang møder jeg op lidt tidligere og tager selv mad med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jungs Beklager jeg ikke har været så aktiv på det sidste, men har pingponget lidt rundt i den 'vestlige' verden og havde glemt alt om at tjekke om Øresundslanet blev til noget. Til gengæld har jeg nu set både Boston, New York og prøvet at købe noget noget med 0% moms/sales tax (hint. Delaware). Hvad blev der spillet denne gang? Og er der planer om et forårslan? Cheers Lollikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det blev nu meget hyggeligt. Håber da der kommer et forårs-lan for jeg er ved at bygge ny PC og den skal da testes. Det var sgu ikke helt optimalt med min 4år gamle laptop sidst så den måtte udskiftes.
Det kunne være en super idé :) Så kunne jeg også få testet den pc jeg forsøgte at bygge hos Klaus...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har du fået dele der passer samme nu?
Haha ja :) Det er sku heller ikke nemt når ens bundkort er vendt på hovedet i forhold til standard design og derfor ikke passer i andet end det kabinet det er kommet i... men er endt med en helt ny maskine hvor kun harddiske er flyttet med fra den gamle.. Så meget for bare at smide et nyt grafikkort i... Til gengæld kan jeg da glæde mig over min Core I7-4770K :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Haha ja :) Det er sku heller ikke nemt når ens bundkort er vendt på hovedet i forhold til standard design og derfor ikke passer i andet end det kabinet det er kommet i... men er endt med en helt ny maskine hvor kun harddiske er flyttet med fra den gamle.. Så meget for bare at smide et nyt grafikkort i... Til gengæld kan jeg da glæde mig over min Core I7-4770K :)
Du skulle vel også have et nyt Solid State Drive til at være systemdisk eller var der sådan et i den gamle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Haha ja :) Det er sku heller ikke nemt når ens bundkort er vendt på hovedet i forhold til standard design og derfor ikke passer i andet end det kabinet det er kommet i... men er endt med en helt ny maskine hvor kun harddiske er flyttet med fra den gamle.. Så meget for bare at smide et nyt grafikkort i... Til gengæld kan jeg da glæde mig over min Core I7-4770K :)
Ikke dårligt. Jeg holder mig til Core i5-4670k istedet. Men til gengæld er der to SSD i raid0 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du skulle vel også have et nyt Solid State Drive til at være systemdisk eller var der sådan et i den gamle?
Havde SSD i forvejen :)
Ikke dårligt. Jeg holder mig til Core i5-4670k istedet. Men til gengæld er der to SSD i raid0 :)
Jeg gik så all-in på processor og med vandkøling på skidtet... Fandme dejligt at der ikke sidder en mega blæser og larmer :) RAID0 - twice the failure ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...