Jump to content
ice

Faldlemme skal sænke farten på Øresund

Recommended Posts

De skal selvfølgelig genere mest muligt ved at lægge dem i retningen mod Danmark. Hvorfor ikke lægge dem i retningen mod Sverige ved Tullens baner i stedet for de "midlertidige" gule fartbump som er blevet permanente. Det ville jo rent faktisk være en forbedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forstår jo slet ikke..... Der er alligevel en BOM er der ikke... Hvad nu med at man bare undlader at åbne bommen hvis hastigheden er for høj - eller er det for ligetil?
Også min første tanke, men det giver nok farligere situationer, da man kan forestille sig folk undvige til alle sider...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Fartsyndere.. 1 pct. af trafikken.. Lovlydige mærker intet.. :surprise: Nu ved i så hvorfor at det bli´r ved at at blive dyrere og dyrere, de skal også snart udskifte alle reklamefilmene, billboard´sne, nye flag med hvidt logo på sort baggrund og nyt navn: ÖresundsFormynderiet! :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis de trasher min bil skal jeg personligt stoppe broens direktør ned i en af dem ;)
Du mener gennem de 60 mm gap? Inden du gør, så giv mig lige et praj - det vil jeg sgu ikke undgå at se! (-: Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Lovlydige mærker intet...
Den teori holdt så ikke imorges - lemmen faldt ned, selvom jeg i HELE forløbet ikke var over 25 km/t :-/ (ham bagved kørte hurtigere, er min vurdering, og hva fan er så det hele værd - skod-system)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det føles tilsvarende et lille bump/hul i vejen så tror næppe der sker nogen skade.... :-)
Ja, jeg oplevede jo desværre bumpet idag. Da jeg var opmærksom på muligheden, kunne jeg kante mig venstre om med venstre forhjul he he :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...