Jump to content
alex

Kørsel mellem Ballerup (Lautrupvang) og Malmö (Västra Hamnen / bo01)

Recommended Posts

Haløj, jeg ville sætte pris på om nogen kunne hjælpe med info om first hands experience på pendling mellem Ballerup og Malmö. Hvor lang tid tager det omtrentligt ved f.eks. afgang 06:30 ? Jeg er ved at kigge på alle jobmulighederne ude ved Ballerup - men er lidt bekymret omkring transportiden når ungerne jo også skal hentes om eftermiddagen ;o) På forhånd mange tak for hjælpen, Mvh Alex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder i Lautrupvang...... bor udenfor malmø - Genarp - men hvis du passerer betalingsanlægget 6.30..... er du i Ballerup på 25 min - ved lovlig hastighed :-) Hjem.... hvis du kører omkring 15.00 tager det ca. 5 min mere end om morgen. Og det her gælder ..... lad os sige 95% af dagene...... Mvh Henrik

Haløj, jeg ville sætte pris på om nogen kunne hjælpe med info om first hands experience på pendling mellem Ballerup og Malmö. Hvor lang tid tager det omtrentligt ved f.eks. afgang 06:30 ? Jeg er ved at kigge på alle jobmulighederne ude ved Ballerup - men er lidt bekymret omkring transportiden når ungerne jo også skal hentes om eftermiddagen ;o) På forhånd mange tak for hjælpen, Mvh Alex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder også på lautrupvang (Atea). Kører normalt fra Malmø kl 8:20 og er i Ballerup kl 9. Det er sjældent at trafikken giver problemer med mindre man møder kl 8-8:30. Hjem skal man helst før 16 eller efter 17 ellers tager det lidt tid at komme på motorvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke tider og hvor faste er dine arbejdstider? Min kollega (Cronatus) og jeg har en velfungerende ordning hvor vi skiftes til at køre en måned hver. Han bor i Oxie og jeg i Fosie (malmö), men hvis tiderne passer kunne man sagtens lave noget med et opsamlingssted. Vi arbejder begge hos Atea på Lautrupvang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...