Jump to content
sup3rior

Øresundslan Maj 2014

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 10. Maj 2014 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Menace Dannemare Nico_Idskov DABP Dadane26 Kommer måske: Kommer såfremt Lolland letter anker og flyder til Malmö havn: Lolliken Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er klar på FPS, lige for tidne spiller jeg dog mest killing floor og noget i en stil ,-) (ikke så store baner) Jeg har faktisk ikke prøver BF4 endnu... kan man få det i prøveversion ,-)
Tror ikke "Prøveversion" virker online. Killing floor har jeg ikke prøvet, men det kunne da være jeg skulle. Sent from my iPad using Tapatalk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig fik mm-vision tid til at strikke en clevo bærbar sammen i 17" og smide op på deres side: http://www.mm-vision.dk/vision-s-series-s4768-17-3-baerbar Har købt sådan en med en I7-4710mq (som åbenbart kan opgraderes på et senere tidspunkt, hvis det skulle være aktuelt) Svarer til ca. denne her asus: https://www.komplett.dk/asus-g750jm-173-full-hd/808359?cks=ASS&assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18 Der er dog en dårligere cpu i asusen, så der er en del at spare på en clevo ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Endelig fik mm-vision tid til at strikke en clevo bærbar sammen i 17" og smide op på deres side:
Så mangler vi bare at Frederik tager samme beslutning, så han ikke skal sidde med sit halv-crashede oldfund af en gamer-bærbar ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så mangler vi bare at Frederik tager samme beslutning' date=' så han ikke skal sidde med sit halv-crashede oldfund af en gamer-bærbar ;)[/quote'] Hehe... faktisk en ok gamer bærbar han har, ift. specs. Ja, den kan ikke køre alt i ultra high res og det er nok det som er problemet ,-) Ved heller ikke hvilket OS der er lagt på eller om det køre via en elelr anden emulator.. det skulle ikke undre mig ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe... faktisk en ok gamer bærbar han har, ift. specs. Ja, den kan ikke køre alt i ultra high res og det er nok det som er problemet ,-) Ved heller ikke hvilket OS der er lagt på eller om det køre via en elelr anden emulator.. det skulle ikke undre mig ,-)
Til forrige LAN havde jeg ladet min relativt moderne gamer laptop blive hjemme, fordi Winblows 8 blev ved med at crash'e randomly. Så dét I så sidste gang var en simpel "office laptop" med Linux, og Starcraft blev kørt via Wine, så det var temmeligt håbløst på dén maskine.... :D Spørgsmål: Kan man legalt downloade f.eks. Windows 7 online? På undersiden af min Linux office laptop sidder der nemlig en "sticker" med en valid product key til Windows 7 (som for længst er blevet slettet til fordel for Linux). Så jeg er sådan set indehaver af en licens, som jeg p.t. ikke har i anvendelse. Mangler dog installer image. Jeg må lige Google....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Til forrige LAN havde jeg ladet min relativt moderne gamer laptop blive hjemme, fordi Winblows 8 blev ved med at crash'e randomly. Så dét I så sidste gang var en simpel "office laptop" med Linux, og Starcraft blev kørt via Wine, så det var temmeligt håbløst på dén maskine.... :D Spørgsmål: Kan man legalt downloade f.eks. Windows 7 online? På undersiden af min Linux office laptop sidder der nemlig en "sticker" med en valid product key til Windows 7 (som for længst er blevet slettet til fordel for Linux). Så jeg er sådan set indehaver af en licens, som jeg p.t. ikke har i anvendelse. Mangler dog installer image. Jeg må lige Google....
Ellers har jeg en win 7 ultimate, som du måske selv kan indsætte din key i? (jeg trykker normalt bare næste.. hvor den så selv indsætter en godkendt key ala magi)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kunne måske også bare købe denne: http://www.dell.com/dk/p/alienware-18/pd?oc=n00aw806&model_id=alienware-18 HVEM køber dog en laptop til 30k :confused::surprise:
Og hvis du vælger at købe en sarge (lavet på clevo, samme som den mm-vision bruger, clevo w370ss) skal du kun af med omkring 19.000 for samme specs (dog "kun" 17.3 full hd 120 hz skærm) 19K er dog også en slags penge ,-) Jeg har dog læst at 880m ift. 860m udvikler en DEL mere varme (umiddelbart 40% mere) og drosler så både GFX og CPU ned... derfor jeg valgte at købe en med 860m maxwell husk at der er 2 forskellige 860m ,-) (kepler og maxwell, der er 10% overall gaming performance)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Spørgsmål: Kan man legalt downloade f.eks. Windows 7 online? På undersiden af min Linux office laptop sidder der nemlig en "sticker" med en valid product key til Windows 7 (som for længst er blevet slettet til fordel for Linux). Så jeg er sådan set indehaver af en licens' date=' som jeg p.t. ikke har i anvendelse. Mangler dog installer image. Jeg må lige Google....[/quote'] Legit kan du ikke, en sticker på en maskine er med 99,99% sikkerhed en OEM nøgle som er licenseret til det specifikke stykke jern... Det er dog fint muligt at gøre, så har du brug for det kan jeg nok godt fremtrylle et medie til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Til forrige LAN havde jeg ladet min relativt moderne gamer laptop blive hjemme, fordi Winblows 8 blev ved med at crash'e randomly. Så dét I så sidste gang var en simpel "office laptop" med Linux, og Starcraft blev kørt via Wine, så det var temmeligt håbløst på dén maskine.... :D Spørgsmål: Kan man legalt downloade f.eks. Windows 7 online? På undersiden af min Linux office laptop sidder der nemlig en "sticker" med en valid product key til Windows 7 (som for længst er blevet slettet til fordel for Linux). Så jeg er sådan set indehaver af en licens, som jeg p.t. ikke har i anvendelse. Mangler dog installer image. Jeg må lige Google....
prøv her http://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/14-windows-7-direct-download-links digital river har været Microsofts download site licenser købt online. jeg har været i samme situation som dig. du henter et image. installer, bruger din oem kode og så ringer du til ms support og de giver dig en ny aktiveringskode. ang LAN så er jeg nok på lolland der, men jeg må lige få styr på det. Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
ang LAN så er jeg nok på lolland der, men jeg må lige få styr på det.
Du er sat på med en indikation af chancen for at du dukker op ;)
Hov er der plads til flere? Til en ny mand' date=' mig altså :-)[/quote'] Du er skrevet på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du er sat på med en indikation af chancen for at du dukker op ;) Du er skrevet på :)
Lækkert. Det ser jeg frem til. Er pt. i mellem biler og ved ikke om jeg når at få en ny inden Så såfremt der er nogen der har lyst til at samle op i Bunkeflo i forbindelse med arrangementet så betaler jeg gerne for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...