sup3rior

Øresundslan Maj 2014

82 indlæg i dette emne

Ja tak for sidst, det var super hyggeligt :-) Det håber jeg vi kan gøre igen snart. Og fedt at hilse på nogle af de andre medlemmer herinde IRL.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en god aften/nat, sjovt som altid :) Jeg vil tillade mig at kaste bolden op omkring næste arrangement, måske ultimo august? (selvom der er mere at kigge på i Juli måned ud fra Bananas' altan, men måske ikke så befordrende for arrangementets karakter) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for en god aften/nat, sjovt som altid :) Jeg vil tillade mig at kaste bolden op omkring næste arrangement, måske ultimo august? (selvom der er mere at kigge på i Juli måned ud fra Bananas' altan, men måske ikke så befordrende for arrangementets karakter) ;)
I juli måned behøver vi ikke at tage pc med. Bare popcorn og kikkert. Men ellers lyder det fint med august.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja såfremt folk ikke stadig holder ferie i August. Men hvad med en weekend i uge 34/35 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I juli måned behøver vi ikke at tage pc med. Bare popcorn og kikkert. Men ellers lyder det fint med august.
Så bliver den en anden slags fællesspil der kommer på menuen? :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nice, så kommer jeg i bar overkrop, hvis vi alligevel bare er gutter der skal sidde og svede ,-) haha.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stemmer for at Klaus, hiver sit excell frem, over frekvensen af nøgenhed på plænen og vi så planlægger dagen, derefter ,-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg stemmer for at Klaus' date=' hiver sit excell frem, over frekvensen af nøgenhed på plænen og vi så planlægger dagen, derefter ,-)[/quote'] +1 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle for god ro og orden. Er lige optaget på arbejde. Jeg har ikke overblik over mine ferieplaner endnu - dvs. hvornår det kan lade sig gøre. Det kunne godt gå hen og ske at jeg har ferie en stor del af august. Juli måned kan jeg til gengæld ikke få meget ferie, så der er jeg nok i VH i weekenden. Tror forøvrigt at "plænefrekvensen" nemt kunne være højest i Juli.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak til alle for god ro og orden. Er lige optaget på arbejde. Jeg har ikke overblik over mine ferieplaner endnu - dvs. hvornår det kan lade sig gøre. Det kunne godt gå hen og ske at jeg har ferie en stor del af august. Juli måned kan jeg til gengæld ikke få meget ferie, så der er jeg nok i VH i weekenden. Tror forøvrigt at "plænefrekvensen" nemt kunne være højest i Juli.
Juli er ok med mig også...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

5/7 og 19/7 har jeg allerede kalenderen fyldt. 12/7 og 26/7 er til gengæld ledige for mit vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5/7 og 19/7 har jeg allerede kalenderen fyldt. 12/7 og 26/7 er til gengæld ledige for mit vedkommende.
26/7 bliver jeg maks upopulær hvis jeg vælger da lillepigen har fødselsdag... Men ellers er det fint for mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det noget med d. 12/7 så?
Jeg bliver hele tiden udfordret på hjemmefronten :fight: Den 5/7, 12/7 og 26/7 er ikke dage jeg kan... Så jeg har kun den 19/7 som mulighed...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen skal tage en beslutning om det skal være den 12/7, 19/7 - eller 26/7 Jeg kan alle dage Hvad siger resten af folket?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser gerne det bliver midt på måneden, mere fordi jeg spiller poker, som altid ligger i slutningen af en måned ,-) (umiddelbart sidste fredag i hver måned)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ser gerne det bliver midt på måneden' date=' mere fordi jeg spiller poker, som altid ligger i slutningen af en måned ,-) (umiddelbart sidste fredag i hver måned)[/quote'] Så 12/7 og 19/7 er mulighederne for dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu