Jump to content
sup3rior

Øresundslan Maj 2014

Recommended Posts

Lækkert. Det ser jeg frem til. Er pt. i mellem biler og ved ikke om jeg når at få en ny inden Så såfremt der er nogen der har lyst til at samle op i Bunkeflo i forbindelse med arrangementet så betaler jeg gerne for det.
Hvis min bil er kørende igen til den tid så skal jeg nok gi et lift. Den burde være kørende på tirsdag, men man ved jo aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Lækkert. Det ser jeg frem til. Er pt. i mellem biler og ved ikke om jeg når at få en ny inden Så såfremt der er nogen der har lyst til at samle op i Bunkeflo i forbindelse med arrangementet så betaler jeg gerne for det.
Hvis min bil er kørende igen til den tid så skal jeg nok gi et lift. Den burde være kørende på tirsdag, men man ved jo aldrig.
Ellers kan du køre med mig :) Nico, giver du besked om din bil lever eller ej så jeg ved om jeg skal hente dadane?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
I må da også gerne tage liggeunderlag, sovepose og antibumsecreme med til mig ;) I det "konkurrerende arrangement" ser det ud til at deltagerne skal overleve på toast, Marabou, nudler og Red Bull. Er der nogen forslag til mad, til vores arrangement, som er bedre end det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
I må da også gerne tage liggeunderlag, sovepose og antibumsecreme med til mig ;) I det "konkurrerende arrangement" ser det ud til at deltagerne skal overleve på toast, Marabou, nudler og Red Bull. Er der nogen forslag til mad, til vores arrangement, som er bedre end det?
Hvad er der nu galt med den menu ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Sygt LAN ,-) Jeg tror dog min "snothvalp" detektor, ville give udslag hele aftenen, med uddeling af håndmadder, for hvert udslag ,-) Anyway, mht. mad kan vi da grille, hvis godt vejr, eller lave pulled pig (ikke at forveksle med pulled pik) med bbqsauce og bagte rodfrugter (der er dog et logistik problem ift. 1 ovn, men reelt set kan man lave svinet dagen før og rodfrugterne på dagen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle for indspark ang. licens. Jeg endte med at snuppe image fra heidoc.net (tak til Lollikken). Vi ses lørdag. Jeg fik/får pulled pig i går/dag, så jeg er nok mere til f.eks. boeuf stroganoff med mos af batat/butternut squash eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vejret tillader det er det vel bare at folk medbringer det de vil have på grillen, evt. med en smule fællesindkøb af eks. kartofler/salat/whatever som alle spiser af... Medmindre Menace har en ubændeligt lyst til at stå i køkkenet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Her er kommet fornuftig gasgrill med 3 brændere. Vejret er lidt svært at forudsige: http://www.dmi.dk/vejr/til-lands/byvejr/by/vis/DK/1000/K%C3%B8benhavn,%20Danmark P.t. Siger lørdagsudsigten noget med op til 15 grader, både sol og nedbør = bygevejr. Vind på 4 m/s fra vest burde give læ et eller andet sted på tagterassen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Her er kommet fornuftig gasgrill med 3 brændere. Vejret er lidt svært at forudsige: http://www.dmi.dk/vejr/til-lands/byvejr/by/vis/DK/1000/K%C3%B8benhavn,%20Danmark P.t. Siger lørdagsudsigten noget med op til 15 grader, både sol og nedbør = bygevejr. Vind på 4 m/s fra vest burde give læ et eller andet sted på tagterassen
Hvad med en gang "bring your own meat"-grilning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Arg - så er mit Telia bredbåndsmodem brændt sammen (igen). Skal se om jeg kan få en bytter med det vuns. Heldigvis kan man bare gå uden om modem'et og sætte et netværkskabel direkte fra udtaget og hen til hubben, så vi kan godt klare sig uden. Dog ikke optimalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad bliver beslutningen med hensyn til mad? Fint med mig hvis der bliver købt fælles ind, men selvfølgelig også hvis vi skal handle ind hver for sig. Hvor meget plads har du egentlig bananas?
Det lyder som en gang grill ,-) (jeg gider nemlig ikke lave andet end pulled pork, if else....) Hvis det bliver regn, hiver jeg dog bare noget mad med til mig selv, fællesindkøb af fastfood, går altid galt så de frustrationer gider jeg ikke stå med ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Arg - så er mit Telia bredbåndsmodem brændt sammen (igen). Skal se om jeg kan få en bytter med det vuns. Heldigvis kan man bare gå uden om modem'et og sætte et netværkskabel direkte fra udtaget og hen til hubben, så vi kan godt klare sig uden. Dog ikke optimalt.
Public IP til alle FTW :)
Hvad bliver beslutningen med hensyn til mad? Fint med mig hvis der bliver købt fælles ind, men selvfølgelig også hvis vi skal handle ind hver for sig. Hvor meget plads har du egentlig bananas?
Med 8 deltagere tror jeg ikke der bliver slåskamp om pladsen, vi kan sige det sådan :)
Det lyder som en gang grill ,-) (jeg gider nemlig ikke lave andet end pulled pork, if else....) Hvis det bliver regn, hiver jeg dog bare noget mad med til mig selv, fællesindkøb af fastfood, går altid galt så de frustrationer gider jeg ikke stå med ,-)
Det er planen så... Hvis vejret tillader det henter vi bøffer (og DABP skal nok få sin soya-variant) i MAXI, hvis det er skidt vejr tager vi den derfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Fik byttet bredbåndsrouteren i går - alt virker nu igen. Vejrudsigten for i morgen lyder som skyet med tørt, 13 grader og begrænset vind - man skulle sagtens kunne grille..
Ok. Så "man" medbringer bare computer og evt. sodavand/chips og så handler vi ind sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...