Jump to content
Søren Sørensen

Hvor skal man købe hvidevarer?

Recommended Posts

Nu er det et par år siden jeg købte hvidevarer sidst, men dengang var ALT billigere i DK. Og vi snakker flere tusinde kr billigere end hvad du kunne få det til i Sverige. Så det kunne godt svare sig at køre over broen med trailer hvis det var det der skulle til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Bare vær opmærksom på, at hvis man bestiller i Danmark så har jeg endnu ikke fundet en butik som kan/vil/må levere til Sverige, så man skal selv afhente eller arrangere anden transport - men sparer man mange tusinde kroner kan det være værd alligevel. Kigger nemlig selv på hvidevarer til mit det hus, jeg snart overtager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Bare vær opmærksom på' date=' at hvis man bestiller i Danmark så har jeg endnu ikke fundet en butik som kan/vil/må levere til Sverige, så man skal selv afhente eller arrangere anden transport - men sparer man mange tusinde kroner kan det være værd alligevel. Kigger nemlig selv på hvidevarer til mit det hus, jeg snart overtager.[/quote'] Nemlig - en trailer er ikke særlig dyr at leje - og "kun" halvdyr at køre over broen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...