Jump to content
jerikras

Anbefaling af et godt håndværkerfirma - " MW Bygg AB i Södra Sandby"

Recommended Posts

Jeg tillader mig at anbefale et firma som vi har benyttet i forbindelse med at vi fik udskiftet vores gamle vinduer i hele huset og nye dører på første sal. Firmaet hedder MW Bygg AB og har fysisk adresse i Södra Sandby. Vi bestilte vinduerne gennem Woody Bygghandel, PoG i Södra Sandby. De har et showroom hvor man kan se de forskellige typer af vinduer og døre (Elite Fönster) de tilbyder samt mulighed for selv at kunne se forskellige typer af Plisse gardiner eller Plisse persienner. Jeg indrømmer at vi var lidt skeptiske i starten, fordi vi havde først haft besøg af 2 andre firmaer som vi ikke havde tillid til da det viste sig at de skulle have et stort kontantbeløb på forhånd før de ville gå videre med ordren. Det ene firma skulle have 80% på forhånd fordi såvel min kone som jeg arbejder i DK og derfor ikke har nogle indtægtsmæssige informationer registrerede i Sverige. Aftalen med PoG i Södra Sandby var at de fik pengene når arbejdet var 100% udført og det har de overholdt og uden yderligere udgifter. Da jeg havde fået de 3 forskellige tilbud var der selvfølgelig forskel ift. den endelige pris. Da en byggesagkyndig kiggede på de 3 kontrakter viste det sig, at der var stor forskel på hvor meget der var inkluderet i prisen. Derudover, så kunne vi læse mange dårlige "Omdömmen" af især et af firmaerne da vi googlede dem på nettet. Noget jeg iøvrigt vil anbefale alle at gøre inden de vælger et håndværkerfirma! Vi fik i efteråret 2013 skiftet vinduerne ud i et hus på 210 Kvm med Elite Fönster og vi kan nu bagefter hvor arbejdet er udført og slutfakturaen betalt helt klart anbefale andre at køre en tur forbi Södra Sandby og kigge forbi Woody Bygghandel, PoG: http://www.woody.se/Anlaggningar/PoG-Woody-Bygghandel/Sodra-Sandby/Konsument/ MW Bygg AB var ansvarlig for udskiftningen af vores vinduer og efterfølgende udskiftningen af nogle gamle døre på første sal. Vi har i de år vi har boet i Sverige fået lavet en del arbejde af forskellige firmaer og vi har derfor lært, at man skal være glad når man finder en håndværker der er til at stole på. Håndværkerne der kommer fra MW Bygg er svenske håndværkere der har mange års erfaring og det er nogle der kan deres kram. Arbejdet de udfører er 100% i orden og hvis der er nogle småting man ikke er tilfreds med så kommer de uden diskussion og retter op på det. Den professionelle stolthed og service har vi ikke oplevet hos de andre firmaer vi har brugt i forbindelse med udskiftning af køkken og badeværelse. MW Bygg har hjemmesiden: http://www.mwbyggab.se/ Hvis du går med tanker om at skifte vinduerne ud så send gerne en PM såfremt du er interesseret i at få lidt mere at vide. De erfaringer vi selv har gjort deler jeg gerne ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for indlægget. Vi har haft lignende dårlige erfaringer med svenske såkaldte håndværksmestre, lige med undtagelse af en montør IKEA anbefalede til at installere et IKEA-køkken. Vil kigge nærmere på MW Bygg, da vi har et badeværelse, der trænger til renovering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også kun give mine største anbefalinger til Jonas Kroon - http://www.snickarekroon.se/ Vi har brugt ham til flere forskellige projekter i og på huset. Hans service er helt ekstraordinær god og fornuftig i pris. Top kvalitet - også selv om vi bor i et gammelt hus fra 1920 hvor vinklerne bestemt ikke er helt rette og der nemt opstår spændende udfordringer undervejs. Han gør meget ud af at lave tingene korrekt, men også at det ikke skal koste flere milliarder end nødvendigt. Jonas har kontakten til de andre håndværkere som er nødvendige ved større projekter - så det er one-stop-shopping. Der har ingen problemer været med store forudbetalinger eller andet halløj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...