Jump to content
Sign in to follow this  
HillSurfer

OGILTIG PERSONNUMMER ved beregning

Recommended Posts

Hej folkens Med undtagelse af Solids prisberegner får jeg følgende fejlmeddelelse ved hhv. Motormännen og Länsförsäkringer når jeg bruger beregneren: "OGILTIG PERSONNUMMER" Er det mon fordi jeg arbejder i DK eller? Jeg har nu brugt mit personnummer i 2,5 år og der har umiddelbart ikke været problemer. Andre der har oplevet det samme?

Hej folkens Med undtagelse af Solids prisberegner får jeg følgende fejlmeddelelse ved hhv. Motormännen og Länsförsäkringer når jeg bruger beregneren: "OGILTIG PERSONNUMMER" Er det mon fordi jeg arbejder i DK eller? Jeg har nu brugt mit personnummer i 2,5 år og der har umiddelbart ikke været problemer. Andre der har oplevet det samme?
Har du også svensk kørekort?

Kunne være de sammenkørte cprnummer med kørekortregister, men kan se at jeg sagtens kan få en pris på mit svenske personnummer og dansk kørekort. Måske taster du forkert cprnummer? kan se at på solid skal man ikke taste årstal, hvor på de andre skal man taste 19xxxxxx-xxxx

Ring evt. til et af selskaberne og spørg dem ad... Jeg havde samme problem for mange år siden da jeg flyttede over, der var jeg "fejl-registreret" somewhere i et offentligt system som et kald til Skatteverket fixede...

Kunne være de sammenkørte cprnummer med kørekortregister, men kan se at jeg sagtens kan få en pris på mit svenske personnummer og dansk kørekort. Måske taster du forkert cprnummer? kan se at på solid skal man ikke taste årstal, hvor på de andre skal man taste 19xxxxxx-xxxx
Det er jeg obs på det er ikke der den ligger.

Ring evt. til et af selskaberne og spørg dem ad... Jeg havde samme problem for mange år siden da jeg flyttede over' date=' der var jeg "fejl-registreret" somewhere i et offentligt system som et kald til Skatteverket fixede...[/quote'] Ringede en til et af dem og de lovede at se på det og sende mig et tilbud. Men jeg hørte aldrig noget mere... De mås sikkert have tjent penge nok denne måned :-)