Jump to content
sup3rior

Øresundslan Juli 2014

Recommended Posts

Og jah CS - du må lige ind jagonen der ;) ellers indkalder du bare til en spontan øl hjemme' date=' hos mig eller på Møllen eller Lille torg :)[/quote'] Ja, det skal jeg nok :-) Nu bor du lidt væk - ikke at det gør noget, så må du eller jeg lige brænde lidt diesel af :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre siger vejrudsigten noget med 25 grader, let skyet og lidt sol. Hvis folk har lyst til at hoppe i vandet er de velkommen til at tage badetøj med. Man bør nok være opmærksom på at det kan være svært at finde parkeringspladser henad eftermiddagen, fordi der er mange mennesker ude ved Scaniabadet. Turning Torso har et parkeringshus som kan fungere som reserve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal Klaus jo nok lige have lov at komme hjem fra ferie og give sit besyv med :) Men 8/11 er ikke en god dag, fruen og jeg har 10-årsdag der så jeg bliver nok slået meget langsomt ihjel hvis jeg tager ud og gamer dér :) Weekenderne inden er fine for mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Et (meget) forsinket tak til alle deltagere, som var med. Forøvrigt havde nogen glemt en boks med frugt i køleskabet - den var jeg så nødt til at smide ud, da jeg kørte på ferie dagen efter. Jeg er ved at have fået styr på min kalender igen. Jeg kan godt den 1/11, hvis det skal være. Men der der nogen, hvor det giver konflikt med Haloween, som er dagen før?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Et (meget) forsinket tak til alle deltagere, som var med. Forøvrigt havde nogen glemt en boks med frugt i køleskabet - den var jeg så nødt til at smide ud, da jeg kørte på ferie dagen efter. Jeg er ved at have fået styr på min kalender igen. Jeg kan godt den 1/11, hvis det skal være. Men der der nogen, hvor det giver konflikt med Haloween, som er dagen før?
Fik vi i øvrigt betalt allesammen sidst? Tror ikke der skulle være nogen problemer med at der er Halloween dagen før. Dem med børn har vel netop været afsted med dem om fredagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...