Jump to content
alex

Arrrrrghhhhhh - forslag om 30km/t zone i hele Malmö!

Recommended Posts

http://www.sydsvenskan.se/malmo/hela-malmo-kan-bli-en-30-zon/ Forhåbentligt er det bare for at få opmærksomhed - det er sku galt nok som det er nu....
Ja det er svært at forstå, hvad politikere tænker på - de har næppe det store link til det virkelige liv med sådan en udtalelse. Håbløst - det er jo lige før, hastigheden dermed blir så lav, at fartpiloten ikke funker...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det er svært at forstå' date=' hvad politikere tænker på - de har næppe det store link til det virkelige liv med sådan en udtalelse. Håbløst - det er jo lige før, hastigheden dermed blir så lav, at fartpiloten ikke funker...[/quote'] I mange biler virker den faktisk først ved 40km/t Men hvad enten den virker eller ej så er det der helt godnat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sindssygt svært ikke at overstige de 40 km/t... anyway skriver hun de ikke har fået klager over 40-zonen, men at de områder der ligger udenfor, gerne vil "ind" i zonen. Jeg kan sagtens forstå at man sætter en 30-zone i indre malmø, inden for kanalen, men i ydre malmø er det et problem. De burde også gøre noget ved de cykelister der håner en forbi man kører 40..... de burde få en KÆMPE bøde ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er sindssygt svært ikke at overstige de 40 km/t... anyway skriver hun de ikke har fået klager over 40-zonen, men at de områder der ligger udenfor, gerne vil "ind" i zonen. Jeg kan sagtens forstå at man sætter en 30-zone i indre malmø, inden for kanalen, men i ydre malmø er det et problem. De burde også gøre noget ved de cykelister der håner en forbi man kører 40..... de burde få en KÆMPE bøde ,-)
- Vi bor selv i centrum, der bliver ofte kørt rimelig stærkt, i sær ved studentgatan (som også er politiets favorit sted at stoppe folk ved bus banen). Efter min mening burde man tage en zone i byen (gerne centrum) og gøre den bil-fri og kun tillade busser. Så kan folk køre mod centrum og parkere der, eller køre ad andre veje og lade resten af malmö have en normal fartgrænse. jeg mener også at både 30 og 40 km/t er næsten umuligt at overholde, min gamle Saab kunne dårligt køre i så lav hastighed ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Sørg for at køre i laveste gear som muligt, så støjen bliver så høj som mulig og kør på den måde, specelt forbi rådhuset mv. Det gavner helt sikkert også miljøet. Såden er det når byen ledes af miljøhippier og komunister (socialkamareter mv.). Det minder vel lidt om Københavns kommune?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...