Jump to content
Carsten H

Hvad er den egentlige forskel på Bropendler aftale og bropas aftale

Recommended Posts

Hej alle Jeg har pt en bropendler aftale, men da jeg ikke længere pendler så meget over broen, idet jeg har fået arbejde i lufthavnen og derfor tager toget på job, tænker jeg om det overhovedet kan betale sig at lave denne aftale om til bropas aftalen? Det skal siges at jeg nogle gange tager enten bilen eller motorcyklen over, men det er yderst sjældent. Jeg kan se at års prisen er det samme (280,-) Derudover har jeg et brokort, som jeg bruger når jeg tager MC´en over, da den så "kun" koster 70,-, hvorimod, hvis jeg bruger bizz´en koster det 156,-, så længe jeg er under 17 ture/måned, hvilket jeg altid vil være. Men hvad kan bedst betale sig for mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart er den eneste forskel den pris trappe som pendler aftalen har 1-16, 17-50 og 51+ ture - den findes ikke på en bropas aftale. Så hvis du altid er under de 17 ture er det ligegyldigt hvilken aftale du har - så du behøver ikke at lave din aftale om, det kan jo være at du på et tidspunkt får brug for den igen, og så har du den rette aftale igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Bropas-aftalen er overflødig. Man kan ligeså godt tegne en pendler aftale, man er jo ikke tvunget til at køre x-antal ture. Man får alt andet lige bedre vilkår (priser) HVIS man nu en dag skulle ramme tur 17 og opefter. Det er faktisk lykkedes mig at blive snydt på den måde en enkelt gang. Jeg var på daværende tidspunkt ikke fast pendler over broen og havde bropasaftale, men jeg var alligevel nødt til at køre meget over i en bestemt periode. Jeg har aldrig forstået hvorfor broen markedsfører det som to forskellige produkter når der ingen forskel er, på nær at du potentielt risikerer at snyde dig selv med det ene produkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...