Jump to content
sup3rior

Øresundslan november 2014

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 8. November 2014 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dadane26 Dannemare christiansenn Kommer måske: DABP Christopherstein Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 og Left4Dead plejer at være på menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

sup3rior: jeps - CIV 2 til 5.. ville nok helst foretrække IV.. V er simpelthen blevet til sådan en gang facebokspillignendelorteklonderkanspillespåentabletafen3årigmedlukkedeøjne.. dadane26: man kan jo sætte hastigheden op :-) CIV er lækkert ud på de sene aftentimer hvor men venter på at knalde hovedet i tastaturet og sove nogle timer, så man har mærker af space-bar i panden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
sup3rior: jeps - CIV 2 til 5.. ville nok helst foretrække IV.. V er simpelthen blevet til sådan en gang facebokspillignendelorteklonderkanspillespåentabletafen3årigmedlukkedeøjne.. dadane26: man kan jo sætte hastigheden op :-) CIV er lækkert ud på de sene aftentimer hvor men venter på at knalde hovedet i tastaturet og sove nogle timer, så man har mærker af space-bar i panden :)
Jeg er sikker på folk kan lokkes til at prøve :)
Ved ikke helt hvordan jeg har byttet rundt på det, men har bildt mig ind at det var d.1. Bliver nødt til at melde fra da familien fra Jylland er på besøg.
Surt :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Min knægt begyndte med at spille Diablo III i går (dog på XBOX), så han er sikkert snart klar på LAN gaming. ;) Jeg hjælper med sell/buy/repair/rearrange på hans equipment, men derudover er han mere eller mindre selvkørende. :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...