Jump to content
ice

Toldere og politi på den danske side af broen !!!!

Recommended Posts

Ved godt det ikke er 1/4 men den er altså god nok... De har spæret det ene spor i røret mod Danmark, og lavet så det er næsten umuligt at passere lige når man kommer ud af røret, ud over det er der opsat hele den danske styrke inde på pladsen lige til højre for røret når man kommer ud... Så hold hastigheden, og lad smuglergodset blive hjemme :tongue2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Pis, så får jeg aldrig mine 200 dåser smugler surströmning igennem.. :D Eller, måske skulle man netop gøre det: "Svendsen, det ser suspekt ud det her, vi må hellere åbne en af disse dåser for at checke indholdet"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem i alverden finder på at smugle noget ud FRA Sverige? Jeg blev bare bedt om at vise kørekort - heldigvis kørte jeg efter myldretiden, så der var ikke længere kø. Men hvad fanden var egentlig formålet med at forsinke tusindvis af mennesker? Og generelt har jeg det utrygt med at uniformerede myndighedspersoner giver sig til at stoppe alt og alle og spørge om noget i retning af "Papieren, Bitte!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvem i alverden finder på at smugle noget ud FRA Sverige? Jeg blev bare bedt om at vise kørekort - heldigvis kørte jeg efter myldretiden, så der var ikke længere kø. Men hvad fanden var egentlig formålet med at forsinke tusindvis af mennesker? Og generelt har jeg det utrygt med at uniformerede myndighedspersoner giver sig til at stoppe alt og alle og spørge om noget i retning af "Papieren, Bitte!"
Vi slap forbi og ja, det virker helt forrykt at det er nødvendigt med så voldsom en kontrol.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Men hvad fanden var egentlig formålet med at forsinke tusindvis af mennesker?
At snuppe alle dem, der snyder. Forleden stoppede de alle på Fyn, og i fredags var det motorvejen på Sydsjælland, det gik ud over. Fangsterne er enorme, så det har helt klart en mission. Hellere det end hastighedskontrol på motorvejene ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Og generelt har jeg det utrygt med at uniformerede myndighedspersoner giver sig til at stoppe alt og alle og spørge om noget i retning af "Papieren' date=' Bitte!"[/quote'] Det kan vi ellers se frem til når DF vinder flertallet i Folketinget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...