Jump to content
HillSurfer

Hundeforsikring hvor?

Recommended Posts

Hej Vi har vores forsikringer ved Solid og bilen ved forhandleren. Vi har talt om at få forsikret hunden også. Altså ikke den ulykkesforsikring der er inkluderet i indboforsikringen. Men en forsikring der dækker dyrelægeregninger såfremt den kommer til skade. Umiddelbart har Solid ingen hundeforsikring. Er der nogen her der har sådan en og hvad giver i i så fald?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

den rörliga är 15 el 25% För en schäfer i Malmö: IFs stora hundförsäkring med 2500 i fast självrisk kostar 4900 kr / år Svelands favorit med 1600+15% kostar 2600 / år Så premien är nästan dubbelt så hög på IF. Men om man tror att man kommer ha väldigt höga veterinärsräkningar så lönar sig ju IF, om man inte har så höga veterinärsräkningar ska man satsa på Sveland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
den rörliga är 15 el 25% För en schäfer i Malmö: IFs stora hundförsäkring med 2500 i fast självrisk kostar 4900 kr / år Svelands favorit med 1600+15% kostar 2600 / år Så premien är nästan dubbelt så hög på IF. Men om man tror att man kommer ha väldigt höga veterinärsräkningar så lönar sig ju IF, om man inte har så höga veterinärsräkningar ska man satsa på Sveland.
Åh, jeg sammenlignede abre med deres standard forsikring. Mener den kostede noget omkring SEK 1800,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
den rörliga är 15 el 25% För en schäfer i Malmö: IFs stora hundförsäkring med 2500 i fast självrisk kostar 4900 kr / år Svelands favorit med 1600+15% kostar 2600 / år Så premien är nästan dubbelt så hög på IF. Men om man tror att man kommer ha väldigt höga veterinärsräkningar så lönar sig ju IF, om man inte har så höga veterinärsräkningar ska man satsa på Sveland.
Åh, jeg sammenlignede bare med deres standard forsikring. Mener den kostede noget omkring SEK 1800,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm - nu har jeg ikke hunde længere - men har haft flere af dem gennem tiden... De er ikke billige i drift de kære 4-benede, men jeg har dog aldrig haft dem helbredsforsikret. Helt enkelt tænker jeg at man ikke bør trække en hund igennem at langt/smertefuldt behandlingsforløb hvor den intet forstår af hvorfor. Selvfølgelig kan der opstå akutte ting som skal fikses - har haft en Grand Danois som præsterede at gå igennem en glasrude en søndag eftermiddag og år senere æde 2 kg hvedemel. Begge dele kostede lidt, men netto mindre end forsikring ville. Den Border Collie jeg havde som fik problemer med ryggen som knap kunne gå - og som så kunne se frem til et liv uden lov til at løbe frit hvis det kunne fikses - der var ingen garantier for noget som helst - fik lov at sove til de evige hundejagtmarker. Det er ikke særlig sjovt at tage den sidste tur til dyrlægen og komme tom hjem, men det er trods alt kun mig og ikke hunden dét går ud over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Den tråden handlade om en bilförsäkring. Sveland djurförsäkring är ett helt annat bolag, de har inget med varandra att göra. Men oavsett försäkringsbolag kommer det alltid finnas någon som inte får ersättning och blir missnöjd.
Det er vi så enige om, men lige frem med begrundelsen at bilen ikke kan stjæles er lige lidt langt ude... Det siger mig at selskabet trækker den lidt for langt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...