Jump to content
larsk

Samkøb af MagiFoam

Recommended Posts

Min beholdning af Magifoam /snowfoam fra Autobrite er stort set slut. Jeg skal derfor til at hjemkøbe mere. Jeg tror ikke der findes bedre prewash-foam, selvom jeg har set anmeldelser af flere andre, som påstås bedre. De har bare ikke nær så god 'hangtime' :laugh: Portoen for 1stk. 5 liter dunk er ca. 22£, mens det for 2-5 stk. er 24£, så der er noget at spare ved samkøb. Jeg vil derfor høre om der var nogle, der ville dele porto med mig :th2: Det behøver naturligvis ikke at være 5l Magifoam, men hvis det er meget store enheder, så kan det blive et problem. Jeg tænker at købe fra autobrite direct http://www.autobritedirect.co.uk/index.php/exterior-cleaning/prewash-dirt-bug-removers/magifoam.html Ps. forslag til steder med lavere priser/porto på magifoam modtages også gerne. EDIT : fandt lige at sendt til en DK adresse koster 1 dunk 17.50£, mens 2-5 koster godt 14£ :rolleye: Så jeg vil nok modtage det via en dk adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan være interesseret i en 5 liters dunk også.
Ser ikke ud til der var andre end dig, som ville være med. Jeg skal lige have aftalen om den danske adresse på plads, så kan jeg bestille. Hvis du vil have noget specifikt, f.eks. Blue magiFoam, så smid mig en PB. Ellers regner jeg med en 5l standard Magifoam til dig, og delte forsendelsesomkostninger.:th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vild med MagiFoam, helt klart det bedste af alle de produkter jeg har prøvet :-) Har selv lige måtte smide en ordre afsted på et par tusinde, da jeg var løbet en smule tør for lidt af hvert - og så skader det aldrig med nye microfiber klude :-) Nu kunne jeg bare godt bruge lidt varmere vejr, så det ikke er så forbandet koldt, at stå ude og håndvaske kareten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...