Jump to content
sup3rior

ØresundsLAN Februar 2015

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 7. Februar 2015 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dadane26 Dannemare DABP Kommer måske: Nico_idskov Kommer måske såfremt hunden bliver "housebroken" og Klaus finder interesse i "Himmelhunden": Lollikken Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 og Left4Dead plejer at være på menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man må tage en 6 måneder bulldog hvalp med så kan det godt være at I skal støve Lollikkens kommer måske kategori af igen. Hvalpen er go' og fin, og lige været i bad. Hvis jeg må så bli'r jeg glad ;-) Han er har været med til div. arrangementer før med succes. Dog ved jeg ikke om jeg rigtigt kan stille med en spillecomputer da min spil laptop koger lidt over for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man må tage en 6 måneder bulldog hvalp med så kan det godt være at I skal støve Lollikkens kommer måske kategori af igen. Hvalpen er go' og fin, og lige været i bad. Hvis jeg må så bli'r jeg glad ;-) Han er har været med til div. arrangementer før med succes. Dog ved jeg ikke om jeg rigtigt kan stille med en spillecomputer da min spil laptop koger lidt over for tiden.
Det er hermed gjort ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man må tage en 6 måneder bulldog hvalp med så kan det godt være at I skal støve Lollikkens kommer måske kategori af igen. Hvalpen er go' og fin, og lige været i bad. Hvis jeg må så bli'r jeg glad ;-) Han er har været med til div. arrangementer før med succes. Dog ved jeg ikke om jeg rigtigt kan stille med en spillecomputer da min spil laptop koger lidt over for tiden.
Hvis den er stueren så er det helt ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Han er 99% stueren ihvert fald hos andre, men det bliver desværre ikke relevant. Jeg skal ud og kigge på nogle firmabiler i morgen (lørdag) hvor jeg potentielt kan få en go' handel, så jeg må trække min Lollik måske tilbage igen. Jeg havde ellers set frem til at klaske hænder med jer igen. Gi' gas! =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Mon vi skal til at kigge os om efter et andet sted at være' date=' det ligner Klaus er frafalden :) (alternativt ser han ikke indlæggende da forummet driller...)[/quote'] Jo. I vores lejlighed har vi plads til ca. 5-6 mennesker så det er nok lige i det mindste. Ellers skal vi sidde udenfor :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan rumme en del flere end det, så ved behov kan vi også være her :)
Godt. Så har vi ingen undskyldning for at udskyde det. Lad os finde en dato og oprette et nyt emne, så vi er sikre på at det kommer på "forsiden" af sunddebat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...