Jump to content
Sign in to follow this  
larscph

Bilforsikring i Malmö

Recommended Posts

Jeg havde en lidt besynderlig oplevelse med Insplanet i går - jeg skal fornye forsikringen på min 2009 BMW 530xd her i januar og ville lige checke prisen. Oplyse ham om mit personnummer, bilens regnummer og han slog så op at jeg boede i Malmö. Tyvär kan de så slet ikke tilbyde en forsikring da priserne vil være alt for høje på grund af at jeg bor i Malmö!!! Godt nok er her vel ikke mere end et par km til Rosengård, men alligevel. Andre som for nylig har fået dén besked? :rolleye:

Jeg havde en lidt besynderlig oplevelse med Insplanet i går - jeg skal fornye forsikringen på min 2009 BMW 530xd her i januar og ville lige checke prisen. Oplyse ham om mit personnummer, bilens regnummer og han slog så op at jeg boede i Malmö. Tyvär kan de så slet ikke tilbyde en forsikring da priserne vil være alt for høje på grund af at jeg bor i Malmö!!! Godt nok er her vel ikke mere end et par km til Rosengård, men alligevel. Andre som for nylig har fået dén besked? :rolleye:
Fik for det meste også hul-i-hovedet priser fra selskaberne da jeg boede i Malmö... Kun et par enkelte var fornuftige (IF og Länsförsäkringar)

Ja - men de plejede faktisk at være OK hvis man ringede til dem, i det mindste når jeg gjorde. Insplanet anbefalede faktisk at ringe til Läns og spørge! Ellers har jeg også en OK pris hos Folksam allerede.

De har "altid" været dyre for mig af en eller anden grund. Også selv om de retter til ift dansk kørekort. "Pris vid helårsbetalning - 24816:-/år " Og det er altså en 530xd fra 2009 vi taler om :)

Insplanet er ikke hvad det var. Da min bil ikke er svensksåld (eller måske er den for gammel), så får jeg slet ikke nogle tilbud. De skriver såmænd, at jeg skal ringe rundt for selv at få et tilbud.

Har lige haft min første ulykke i bil. Påkørte en anden bil bagfra og smadrede fronten på min og kofangeren på den anden. Nu fik jeg forsikringen meget billigt da jeg købte en ny bil ved Renault til gengæld er min selvrisiko så SEK 6250,- har jeg lige fundet ud af. Hvad har i andre af selvrisiko?