Jump to content
larscph

Bilforsikring i Malmö

Recommended Posts

Jeg havde en lidt besynderlig oplevelse med Insplanet i går - jeg skal fornye forsikringen på min 2009 BMW 530xd her i januar og ville lige checke prisen. Oplyse ham om mit personnummer, bilens regnummer og han slog så op at jeg boede i Malmö. Tyvär kan de så slet ikke tilbyde en forsikring da priserne vil være alt for høje på grund af at jeg bor i Malmö!!! Godt nok er her vel ikke mere end et par km til Rosengård, men alligevel. Andre som for nylig har fået dén besked? :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg havde en lidt besynderlig oplevelse med Insplanet i går - jeg skal fornye forsikringen på min 2009 BMW 530xd her i januar og ville lige checke prisen. Oplyse ham om mit personnummer, bilens regnummer og han slog så op at jeg boede i Malmö. Tyvär kan de så slet ikke tilbyde en forsikring da priserne vil være alt for høje på grund af at jeg bor i Malmö!!! Godt nok er her vel ikke mere end et par km til Rosengård, men alligevel. Andre som for nylig har fået dén besked? :rolleye:
Fik for det meste også hul-i-hovedet priser fra selskaberne da jeg boede i Malmö... Kun et par enkelte var fornuftige (IF og Länsförsäkringar)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Insplanet er ikke hvad det var. Da min bil ikke er svensksåld (eller måske er den for gammel), så får jeg slet ikke nogle tilbud. De skriver såmænd, at jeg skal ringe rundt for selv at få et tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige haft min første ulykke i bil. Påkørte en anden bil bagfra og smadrede fronten på min og kofangeren på den anden. Nu fik jeg forsikringen meget billigt da jeg købte en ny bil ved Renault til gengæld er min selvrisiko så SEK 6250,- har jeg lige fundet ud af. Hvad har i andre af selvrisiko?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...