Jump to content
Juka

Årsopgørelse 2014

Recommended Posts

Hej Har nogen af jer andre været udsat for, når man indtaster data i "Grænsergænger", så kan opgørelse ikke dannes...?
Min gik fint igennem efter jeg havde påført renteudgifter og befordring. Prøv igen om par dage inden du ringer der ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får også fejl:

Din nye årsopgørelse er ikke klar endnu Du kan ikke se din årsopgørelse, fordi du mangler at svare på spørgsmålene om din ægtefælle under Grænsegængerdata. Vælg Ret årsopgørelsen og vælg herefter Grænsegængerdata. Du skal udfylde rubrikkerne under Ægteskabelig status. Hvis du ikke er gift, skal du ringe til SKAT på 72 22 18 18, så din årsopgørelse kan blive dannet.
​Den fatter åbenbart ikke at ens ægtefælle kan have 0-indtægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så kom jeg et skridt videre. Skrev 0 ud for alle indtægtsfelterne for ægtefælle' date=' så fik jeg lov at gemme den. Nu skriver sitet så at den venter på godkendelse af SKAT. De skal sikkert tjekke hendes indkomst med Skatteverket.[/quote'] Har prøvet, men får stadig samme besked... Oh well, må gå den lange vej og ringe ind til dem.. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej ronny85 Tak for info.. Fik lige tjekket min, og den er ok nu.. Jamen hvis du har skrevet din kones indtægt i rubrik 470, så burde det være nok til at systemet selv regner ud hvad du skal have af hendes fradrag.. Hvis hendes indtægt er 0, så får du vel hele hendes fradrag som er på de ca 43.000 vil jeg tro..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg min årsopgørelse tilbage fra skat og det ser rigtigt ud. Befordring, svenske renteudgifter og min ægtefælles fradrag er nu på. For god ordens skyld kan man ikke se ægtefællens fradrag, men hvis man skriver hende ind og 0 i indkomst så kommer det med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Modtog idag min årsopgørelse fra SKAT med posten (i et godt gammeldags brev). Undrer mig lidt over dette, da jeg har bedt om ikke at få det tilsendt fysisk, og mindes heller ikke at have fået det med posten før, i den tid jeg har boet i Sverige. Er der andre der har oplevet dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Modtog idag min årsopgørelse fra SKAT med posten (i et godt gammeldags brev). Undrer mig lidt over dette' date=' da jeg har bedt om ikke at få det tilsendt fysisk, og mindes heller ikke at have fået det med posten før, i den tid jeg har boet i Sverige. Er der andre der har oplevet dette?[/quote'] Hvad er du sat op til når du logger ind på SKAT - papir eller digital ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad er du sat op til når du logger ind på SKAT - papir eller digital ??
Jeg er sat op til digital. Har heller ikke modtaget (så vidt jeg husker) nogen årsopgørelse fra SKAT pr. brev i en del år. Det kunne godt være at det var noget de gjorde til grænsegængere fremover og ville derfor lige høre om der var andre der havde modtaget årsopgørelsen med posten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...