Jump to content
sup3rior

Funktionen "Nye indlæg"

Recommended Posts

Ja ;-) Du skal vælge "Latest activity" i menuen og derefter klikke på "Filter" og derefter sætte "New Topics" til "Off" Ikke særligt intuitivt, men så fungerer det trods alt. On/Off kan bruges til at vise hhv. nye emner og nye indlæg. Men ikke begge dele på samme tid desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man trykker på "forums" kommer der en ekstra linie' date=' hvor den første er "nye emner". Jeg har også lagt "seneste emner" op i toppen i højre side[/quote'] Jeg tror det han gerne vil have er nyeste indlæg og ikke nyeste emner. Det er lettere at følge med i diskussionerne hvis der, ligesom på den gamle platform, er en aktivitetslog som indeholder indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror det han gerne vil have er nyeste indlæg og ikke nyeste emner. Det er lettere at følge med i diskussionerne hvis der, ligesom på den gamle platform, er en aktivitetslog som indeholder indlæg.
Præcis :) Men der er selvfølgelig ikke alverdens aktivitet længere, så egentlig er det til at overskue med at vælge "Nye emner" og så filtrere på "New Topics"...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nej det er faktisk ikke så nemt at finde rundt i længere... Til gengæld er det blevet mere stabilt :)
Nu har jeg ikke haft problemer med stabiliteten som sådan det sidste lange stykke tid, men ellers enig :) Jeg vil gerne overfor Steen gentage mit tilbud (formentlig sammen med Dannemare og andre som også bød ind) om at overtage og drive forummet videre, hvis du (Steen) ikke længere har så meget lyst til at sidde med det :) //Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...