Jump to content
Nille1010

Salg af bil, hjælpe

Recommended Posts

Hej med jer. Er der nogen herinde som kan hjælpe mig - jeg har boet I Sverige I 10 år og er flyttet tilbage til Danmark, jeg står med en super lækker Volvo v50 fra 09, diesel, som jeg ikke kan sælge, er der nogen som har nogen gode ideer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld mange gange jeg ikke har været på, min computer hjemme har været på "værksted". Tak for jeres svar.. Ja den er lagt på Blocket og inden da har den stået hos en mekaniker I Skurup og han har heller ikke haft held. Sort Volvo V50, 1,6 D. Kørt 205000, har lige fået ny tandrem, indbygget gps, zenon mm. Spørg endelig. De står til kr. 70-80.000,- og jeg ønsker at få min. 65.000,- Vinterdæk medfølger. Spørg endelig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.blocket.se/ystad/Volvo_v50_59263048.htm?ca=23_15&w=0 Hvis ikke det virker, så står den under Volvo V50 under Ystad, diesel sort, så den nem at hitta. Jeg har set at der er mulighed for at overtage lånet på bilen, det kunne evt. også være en mulighed - så skal man ikke ud og låne pengene, jeg afdrager med kr. 1885,- Her ville jeg gerne give et beløb, hvis dette kan blive aktuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Den burde du let kunne komme af med. Prisen er ikke skæv men annoncen er helt skidt. Der skal flere billeder ind, svensk tekst, bedre beskrivelse af bil og udstyr. Stjæl fra teksten på andre lignende biler. Så skal du nok komme af med den. Hvad er restgælden hvis man skulle overtage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bare give Nico ret. Mna kan ikke forvente at sætte en annonce ind på et andet sprog! Selvom man kan overtage lånet, skal en køber jo stadigvæk låne pengene. Du skal nok være tydlig med det i annoncen. Folk kan jo gå ind og se at den ikke er betalt. Hvilken værksted har haft den til salg, Blennow?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...