Jump to content
lovebuine

installerering af tilbageløbsventil samt grave.

Recommended Posts

jeg skal have installeret en tilbageløbsventil på mit afløb og det befinder sig 2.50meter nede i jorden. er der nogen der kender nogle firmaer der kan klare den opgave? fik et tilbud på 12.000 synes jeg var lidt pebret, var uden ventilen, men incl monteringen af den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en ok pris, da det kun er autoriseret personale der kan gøre sådan noget. Umiddelbart kræver det både gravemaskiner, rør og en attest efterfølgende. Du burde dog altid få mindst 3 tilbud før du beslutter dig. Husk at det der er nedskrevet er det som er aftalt.... Ventilen burde koste omkring 1500 kr - du skal ikke få installeret en TH-ventil da den kun holde 3-5 år og du skal så igennem det hele igen (en TH ventil koster 500 kr, men du sparer ingen penge ved det)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder som en ok pris, da det kun er autoriseret personale der kan gøre sådan noget. Umiddelbart kræver det både gravemaskiner, rør og en attest efterfølgende. Du burde dog altid få mindst 3 tilbud før du beslutter dig. Husk at det der er nedskrevet er det som er aftalt.... Ventilen burde koste omkring 1500 kr - du skal ikke få installeret en TH-ventil da den kun holde 3-5 år og du skal så igennem det hele igen (en TH ventil koster 500 kr, men du sparer ingen penge ved det)
har ikk fået det nedskrevet endnu, han sagde ca, da hans timepris var 630 plus moms. jeg havde tænkt på denne, http://www.dinvvsbutik.se/sv/artiklar/110-backvent-enkel-klaff-redi.html har læst den skulle være rigtig god. kender du nogen firmaer jeg evt kunne bruge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...