Jump to content
sup3rior

ØresundsLAN Juni 2015

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 20. Juni 2015 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dadane26 Dannemare DABP Nico_Idskov Kommer måske: Bonne Daltoft Kommer såfremt kæresten er frisk, hunden ligeså og han ikke er emigreret: Lolliken Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 og Left4Dead plejer at være på menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Datoen taget i betragtning så er det jo nok værd til at fyre noget på grillen, så det vil jeg tillade mig at foreslå :) Folk medbringer selv kød, jeg bikser gerne en kartoffelsalat sammen hvis der er en som gider stå for en gang salat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Datoen taget i betragtning så er det jo nok værd til at fyre noget på grillen, så det vil jeg tillade mig at foreslå :) Folk medbringer selv kød, jeg bikser gerne en kartoffelsalat sammen hvis der er en som gider stå for en gang salat?
Anyone?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan faktisk den dag, kæresten kan passe hunden ... der er noget galt :D Kan vi oprette en Lollik måske igen (for en gangs skyld). Det kan potentielt blive mit sidste LAN som immigrant. Og til dem som er nervøse (så har jeg ikke spillet computer siden september 2013 (og det var Assassin Creed), så jeg skal nok indtage bundpladsen =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan faktisk den dag, kæresten kan passe hunden ... der er noget galt :D Kan vi oprette en Lollik måske igen (for en gangs skyld). Det kan potentielt blive mit sidste LAN som immigrant. Og til dem som er nervøse (så har jeg ikke spillet computer siden september 2013 (og det var Assassin Creed), så jeg skal nok indtage bundpladsen =)
Du har fået en Lollikken måske igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Datoen taget i betragtning så er det jo nok værd til at fyre noget på grillen, så det vil jeg tillade mig at foreslå :) Folk medbringer selv kød, jeg bikser gerne en kartoffelsalat sammen hvis der er en som gider stå for en gang salat?
Den døde vist dér. :tongue-new: Salat. Puha!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Datoen taget i betragtning så er det jo nok værd til at fyre noget på grillen, så det vil jeg tillade mig at foreslå :) Folk medbringer selv kød, jeg bikser gerne en kartoffelsalat sammen hvis der er en som gider stå for en gang salat?
Har folk andre forslag, nu hvor der ikke var den store opbakning til den her? Er vi ude i det sædvanlige fast-food show?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror sku folk er med på grill-ideen' date=' men p.g.a. det nye desgin har mange stadig svært ved at overskue sitet. Så kød og salat, så kører det. Hvis Dannemare griller ordner vi andre selvfølgelig opvasken etc.[/quote'] Jeg flækker noget potatissallad sammen så :) Og så medbringer folk bare hvad de lyster på grillen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det bloody interface - nu har jeg igen ikke opdaget at der er blevet skrevet i tråden. Grill er nok en god idé - jeg har faktisk 2 gas-grills for tiden, hvor den ene dog er godt i gang med at være rustet sammen - 1+2/3 grill er nok mere præcist ! Hvis nogen skulle dukke op uden kød (eller vegan ting, som kan grilles) kan de nemt sendes ned i enten ICA eller Green til indkøb af det nødvendige. Husk allesammen at være opmærksom på at supermarkederne lukker tidligt på fredag pga. Midsommar. Men om lørdagen er ICA'en faktisk åben allerede fra klokken 10 (mod normalt kl. 8)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...