Jump to content
HillSurfer

Malmö Festival 2015 - Hvad skal i smage?

Recommended Posts

Så er Malmö festivalen igang igen og der skal smages på "eksotiske" retter. Nu har jeg ikke været der i år, men jeg forventer at der er en stor del gengangere. Det ser ud til at den står på mexicansk én af dagene: http://www.sydsvenskan.se/malmo/malm...lmofestivalen/ Tager i ind til festivalen? Og hvad skal i smage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er selv begyndt på et veganer-flip, og derfor kan jeg anbefale at man prøver Kao's som har bod på den nordvestlige del af Gustav Adolf-området. De har ikke fået så god kritik på linket herover, men er man til veganske retter, er deres restaurant overfor den jødiske moske altså suveræn. Og jeg har da også prøvet dem på boden i år. Man skal jo bare ikke forvente, at deres burgere smager af MacDonalds. For i så fald er man gået forkert. Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er selv begyndt på et veganer-flip, og derfor kan jeg anbefale at man prøver Kao's som har bod på den nordvestlige del af Gustav Adolf-området. De har ikke fået så god kritik på linket herover, men er man til veganske retter, er deres restaurant overfor den jødiske moske altså suveræn. Og jeg har da også prøvet dem på boden i år. Man skal jo bare ikke forvente, at deres burgere smager af MacDonalds. For i så fald er man gået forkert. Vh, Lars.
Tak for tippet. Min bedre halvdel er begyndt at gå ned af samme spor så det er ikke utænkeligt at det skal prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så er Malmö festivalen igang igen og der skal smages på "eksotiske" retter. Nu har jeg ikke været der i år, men jeg forventer at der er en stor del gengangere. Det ser ud til at den står på mexicansk én af dagene: http://www.sydsvenskan.se/malmo/malm...lmofestivalen/ Tager i ind til festivalen? Og hvad skal i smage?
Så fik jeg smagt tacos på Mexicansk Monarkin. De var egentlige udemærkede og fedtfattige også. Men langt fra de fede og lækre Tex Mex tacos jeg er vant til :-/ Det må blive 3/5 stjerner herfra. Pris SEK 90 for 3 stk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg havde troet at det gik i selv i sommerferien... Jeg blev klogere :-/
Ja, når man har set Lyset Der Aldrig Brænder Ud, er det svært at gå tilbage. I skulle tage at prøve det. Jeg kunne godt tænke mig at lave alt fra bunden selv, men det har jeg ikke tid til. Så typisk laver jeg hummus fra bunden, i en portion, der holder en lille uges tid. Så køber jeg dybfrosne, økologiske grønsager og ris fra Willy:s, et alle pakker fra Ekko Gourmet (http://ekkogourmet.com/). Så tager jeg lidt fra pakkerne og steger dem på panden, ris og grønsager i mikroovnen, og efter 10 min. har man det mest velsmagende (og billige) mad man kan tænke sig. Jo, jeg er bestemt blevet hooked på det. I begyndelsen tog jeg nogle billeder og smed det op på facebook, hvor mine venner kommenterede det som: "Nå, er du kommet på kur". "Nu vil jeg gå ud og stege en rød bøf" "Sikke noget pjat... dyrerne er til for at blive spist" "Ingen ko er død af at blive malket" ... og så videre. Og når de så lidt senere ser, at jeg sidder og drikker en øl, skriver de så: "Nå, den kur holdt ikke ret længe, hva'?"... Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...