Jump to content
Admin

Forum Software bug og fejl

Recommended Posts

Prøv at se lidt nede i tråden, hvor der bliver klaget over at den sorterer forkert. Intet svar. Der er andre tråde også. Sent from my iPad using Tapatalk
Fandt et andet forslag til en måde at få det til at virke på: https://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=302781 Siger det dig noget? Udover det fandt jeg denne her som snakker om en mulig grund til hvorfor den er så inkonsistent i at præsentere de korrekte tråde: http://www.vbulletin.com/forum/forum/vbulletin-5-connect/vbulletin-5-connect-questions-problems-troubleshooting/vbulletin-5-site-builder/4324040-glitches-in-latest-topics-module

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Fandt et andet forslag til en måde at få det til at virke på: https://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=302781 Siger det dig noget? Udover det fandt jeg denne her som snakker om en mulig grund til hvorfor den er så inkonsistent i at præsentere de korrekte tråde: http://www.vbulletin.com/forum/forum/vbulletin-5-connect/vbulletin-5-connect-questions-problems-troubleshooting/vbulletin-5-site-builder/4324040-glitches-in-latest-topics-module
Godt fundet. Gud ved hvorfor det er så svært for supporterne at skrive det ? Nu er alle opdaterede tråde med i feltet til højre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Yes, det ser pænere ud og er ikke så rodet... Eneste "øv" er at den ikke viser seneste indlæg, men blot første indlæg... Men det er nok til at leve med :)
Det er det så nok ikke alligevel... Fik lige gennemskuet at datostemplingen på forsiden så stemmer overens med indlæggets oprettelse hvilket giver et billede af det er lang tid siden... Hvilken en af de 2 tråde rettede du til efter? For så vil jeg lige se om jeg kan finde noget omkring hvordan den viste dato kan kontrolleres...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er det så nok ikke alligevel... Fik lige gennemskuet at datostemplingen på forsiden så stemmer overens med indlæggets oprettelse hvilket giver et billede af det er lang tid siden... Hvilken en af de 2 tråde rettede du til efter? For så vil jeg lige se om jeg kan finde noget omkring hvordan den viste dato kan kontrolleres...
Det var nr 2. Den første hjalp ikke. Tapatalk er opgradere eter anvisning fra deres support, men den funker ikke. Jeg er i tvivl om fejlen ligge hos Tapatalk, da det samme sker hvis man laver en statusopdatering på sin profil. Det har jeg spurgt VB om, men ikke fået svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det var nr 2. Den første hjalp ikke. Tapatalk er opgradere eter anvisning fra deres support, men den funker ikke. Jeg er i tvivl om fejlen ligge hos Tapatalk, da det samme sker hvis man laver en statusopdatering på sin profil. Det har jeg spurgt VB om, men ikke fået svar.
Ok... Er den kodestump du sætter ind for at vise oversigten så den samme som i tråden? Hvis ikke, kan du så poste den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det modul konfigureres ikke via en kode linie. Det der hjalp var at sætte antal dage meget højt' date=' da det åbenbart er trråden oprindelige dato og ikke seneste opdatering der menes.[/quote'] Hmm ok... Jeg må grave lidt videre igen... En anden ting... Multi-quote, er det bare mig der ikke kan få det til at virke (eller ved jeg bare ikke hvordan)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Lykkedes desværre ikke i første forsøg.
Ikke 100% kan jeg forstå, men det kom da et rigtig pænt stykke vej... Måske du skulle poste præcis hvilke udfordringer du stødte på, så vi andre kan byde ind med mulige løsninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så vidt jeg kan se,Første gang havde den ikke reindexerett med nye brugernavn, men det fixede jeg med nogle SQL queries i de rette tabeller. Jeg har prøvet igen og her var user id ok, men man har stadig kun de medelelser i tråde, man selv har startet. Helt klart en fejl i converteren. Jeg kan nok også fixe dette med nogle queries, men jeg synes de skal have lov til at holde hvad de lover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja så vidt jeg kan se,Første gang havde den ikke reindexerett med nye brugernavn, men det fixede jeg med nogle SQL queries i de rette tabeller. Jeg har prøvet igen og her var user id ok, men man har stadig kun de medelelser i tråde, man selv har startet. Helt klart en fejl i converteren. Jeg kan nok også fixe dette med nogle queries, men jeg synes de skal have lov til at holde hvad de lover

 Har de lovet at det skulle virke ud af boksen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har de lovet at det skulle virke ud af boksen?
Ja, her lover de at kunne importere private beskeder. Det kan godt være at de er irellevante for de fleste, men det skal lige passe at nogen mangler et eller andet. De er også igang med at hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Sitet er godt nok meget ustabilt i disse dage :-( lavede en søgning og det tog 41,2 sekunder for resultaterne at komme op. Og jeg får stadig "invalid server response" hver gang jeg poster.
Kan kan også være hostingen. I skrivende stund ligger CPU forbrug på 96%. Vi må se om det bliver bedre med IPS.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...