Jump to content
Vicksen

2008 - 2010 - er I her?

Recommended Posts

Dette var et prima forum! Vidensdeling, engagement, sjov & spas :surprise: Hvor blev ''alle'' af, og hvornår forsvandt gløden (virus & andet sker jo).... Jeg trådte nogle af mine første skridt på nettet hér, fik mine bedste - og værste - råd om Sverige, og hvor var det betryggende, at det var de samme mennesker, som hele tiden engagerede sig! Hvor er I i dag? Er I her, eller har I alle trukket splitten? :distant: // Vicksen :cheerful:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gav Sverige 11 år - og er nu tilbage i Danmark. Arbejder (og har hele tiden gjort det) i Kbh. Sverige var et praktisk eventyr, som kastede en masse oplevelser af sig - men med årene ændrer idéer og behov sig jo ofte. Også i mit tilfælde. Facebook har taget det meste af trafikken og engagementet, og mange er også flyttet tilbage - og flere er blevet så godt integrerede i Sverige, at de ikke har samme behov for at grave efter svar og råd her i debatten. Som med så meget andet, så har ting sin storhedstid - og Sunddebatten var et godt sted at være, for folk som os 👠Men, hånden på hjertet, så er tiden løbet fra stedet....hvis du spørger mig. Steen og Superior (ny moderator) forsøger at få tingene lidt på fode igen, kan jeg forstå (uden at jeg dog ved noget med sikkerhed). Jeg har haft gode tider herinde, og været med siden 2002-3 stykker - på godt og ondt - men ender nok med, som så mange andre, at lade gassen gå helt af ballonen, og koncentrere mig andre steder. Men....det var sgu' en god tur, egentlig 😃 @ Tapatalk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Kom til Oxie i november 2005 (bostadsrätt)... flyttede til Staffanstorp (hus) marts 2008... fået to børn... den ældste nu i 1. klasse, og den anden starter i F-klass næste år. Har ikke planer om at flytte, mens ungerne går i skole... men måske Schweiz om 10-12 år - who knows... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor i Malmö på 10. år og har ingen planer om at flytte væk. Jeg har aldrig været superaktiv herinde, men har læst med jævnligt (vil jo ikke gå glip af eventuelle guldkorn) ... og det gør jeg stadig, selvom der desværre jo ikke er så mange guldkorn at gå glip af længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er herinde også, dog kune sjældent. Flyttede for snart et år siden fra Vellinge til Bjärred, arbejder dog stadig i Sverige - nu også dobbelt statsborger og har absolut ingen planer om at flytte til Danmark!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...