Jump to content
sup3rior

Jule-arrangement 2015

Recommended Posts

Det ville jo være et smart arrangement at reklamere for på facebook grupperne : Sunddebat holder juletræf - se her <link> :acne:

Måske Dadane26 kan lokkes til at smide lidt links rundt i grupperne nu?

 

Jeg kan ikke doodle' noget af, før jeg har min december-vagtplan.

 

 

@ Tapatalk

Det må da være snart, du får vel ikke af vide 3 dage inden hvornår du skal arbejde :)

 

Godt ini'tiv. Jeg er desværre forhindret. :(


Ærgeligt :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne sagtens være frisk på en fyraftens-øl eller lignende - jeg har doodle't  :-)

Du er tilføjet :)

Det ligner at det trækker op til den 11. december indtil videre. Måske skulle vi vælge et sted hvor det også var muligt at "snacke" lidt hvis folk havde lyst til at blive hængende længere end bare øllen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det må da være snart, du får vel ikke af vide 3 dage inden hvornår du skal arbejde
Ca D 20/11 kender jeg planen for december - udover at jeg allerede ved jeg skal på job 27 og 31/12.

@ Tapatalk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Godt så. Jeg har fået en åbning fredag 11. dec pga. en aftale, som har flyttet sig. Har opdateret doodle...

Du er på :)

Mon vi skal lukke den ved 11. December, det ligner eneste dag alle kan?

Er folk ellers ok med Paddy's eller er der andre ønsker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte jeg lige ville rundsende mit telefonnummer, så folk kunne finde hinanden på fredag.

Nu ved jeg der er nogle som allerede har det, mens nogle af de andre som har tilmeldt sig på Doodle har gjort det med navne som jeg ikke kan finde tilsvarende på debatten.
Så vil du have mit telefonnummer så du kan finde os på fredag, så smid mig en PB så sender jeg det retur :)

//Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver nødt til at overgå til 'måske' listen.

Kunden jeg arbejder for holder julefrokost fredag, og har meddelt at de forventer at lukke ned kl. 12. Jeg regner ikke med at have ærinder nok i kbh/malmö til at trille rundt og vente i 5+ timer. Vi får se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
4 timer siden, larsk skrev:

Jeg bliver nødt til at overgå til 'måske' listen.

Kunden jeg arbejder for holder julefrokost fredag, og har meddelt at de forventer at lukke ned kl. 12. Jeg regner ikke med at have ærinder nok i kbh/malmö til at trille rundt og vente i 5+ timer. Vi får se.

 

Så langt bor du da heller ikke væk ;) Det er da bare at trille ind til Malmö igen senere på dagen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
33 minutter siden, sup3rior skrev:

 

Så langt bor du da heller ikke væk ;) Det er da bare at trille ind til Malmö igen senere på dagen :)

Thjaa....svært spørgsmål -

Fredag eftermiddag før jul og hjemme - køre 3 kvarter ind til malmö og ikke drikke øl, eller blive hjemme og nyde at weekenden er startet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...