Jump to content
bonne

Skræddersyet jakketsæt

Recommended Posts

... er ikke noget jeg bruger meget. Men jeg skal bruge et om en månedstid siden, og det jeg har, må jo været krympet siden sidst... hm...

Hvordan får man billigst lavet et? Danmark/Sverige/Online... Evt. få taget mål prof. og så bestille på nettet.

Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du bruge det mere end den ene gang? Hvis ikke så smut ned i en af de bryllups butikker i Malmø og lej et. Det bliver tilpasset til dig og koster næsten ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du bruge det mere end den ene gang? Hvis ikke så smut ned i en af de bryllups butikker i Malmø og lej et. Det bliver tilpasset til dig og koster næsten ingenting.

Jeg tror gerne at jeg vil bruge det mere end én gang. Men jeg vil da prøve at høre dem ad. Tænker du på nogen speciel?

Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt - har sendt Roger en mail. Tak!

Thailand?

Vh, Lars.

Ja han er thai - og tøjet syes derude. Men han er jævnligt i Europa (Danmark) hvor han tager mål og bestillinger. Han har stofprøver og det hele med. Tøjet kommer med post efter nogen uger. Det har fungeret helt fint de gange jeg har brugt ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror gerne at jeg vil bruge det mere end én gang. Men jeg vil da prøve at høre dem ad. Tænker du på nogen speciel?

Vh, Lars.

Skal lige kigge på et kort for jeg kan nogenlunde huske hvor de ligger.

Super service og stort udvalg.

Edit: Som jeg husker det kører du ind ad Nobelvägen, ude fra Mobilia. Så ligger den på venstre hånd, på et hjørne, inden du kommer til Admiralgatan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

Edit: Som jeg husker det kører du ind ad Nobelvägen, ude fra Mobilia. Så ligger den på venstre hånd, på et hjørne, inden du kommer til Admiralgatan.

https://www.google.se/maps/@55.5915509,13.0181113,3a,59y,339.88h,88.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0cWFy9aM8WAGkI9kBPxUcQ!2e0!7i13312!8i6656

?

Og er de flyttet til Dalaplan 2?

http://stiligahogtidsklader.se/

 

Redigeret af bonne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis den butik!

Om de er flyttet aner jeg ikke men navnet husker jeg. Lejede mit tøj til mit bryllup da jeg aldrig ville få brug for sådan en "udklædning" igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...