Jump to content
Sign in to follow this  
lovebuine

Juletræer

Recommended Posts

15 timer siden, lovebuine skrev:

Er det billigst at købe juletræ i dk eller SE? 

Hvor stor prisforskellen er ved jeg ikke, men Bauhaus kører hvert år med et tilbud om at hvis man køber juletræet i deres butikker veksler de det efter nytår til et gavekort til butikken = gratis juletræ (såfremt der altså er noget man alligevel skal købe hos dem)

Ellers er det generelt meget billigere i Sverige. Hvis du køber fra fodboldklubben i Oxie, tidligt, kan du få en god deal. De sælger fra Ica Nära ved Oxie Kyrka. 

Jeg kører hvert år ud og saver et træ selv med mine børn, ude på ôsterlen. Jeg betaler 400 SEK for et træ der er 3-4 meter højt (vi har en stor stue. Et sådant træ ville ruinere mig hvis jeg købte det i DK. Det er en Nordmandsgran, og altså et af de flotte og kraftige. Jeg har købt samme sted i snart 10 år.

21 timer siden, lovebuine skrev:

er i skurup ikke så langt igen, ved du hvad hans priser er for normansgran?

Nej, aner det ikke. Købte et fældet sidste år, lidt sent, og husker kun, jeg blev positivt overrasket over prisen, men mig kan du ikke regne med - jeg var sikkert glad for det var under 500 :)

Hvis du har børn i husstanden, kan jeg anbefale at i tager ud og fælder jeres eget. Sjov og spas for hele familien :adoration: Selv overvejede vi om et kviklån skulle være løsningen, og den måde at låne penge som vi valgte at benytte. Det gik vi dog væk fra - den finansieringsløsning kan altså ikke anbefales.Mvh Ole