Jump to content
lovebuine

Juletræer

Recommended Posts

15 timer siden, lovebuine skrev:

Er det billigst at købe juletræ i dk eller SE? 

Hvor stor prisforskellen er ved jeg ikke, men Bauhaus kører hvert år med et tilbud om at hvis man køber juletræet i deres butikker veksler de det efter nytår til et gavekort til butikken = gratis juletræ (såfremt der altså er noget man alligevel skal købe hos dem)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kører hvert år ud og saver et træ selv med mine børn, ude på ôsterlen. Jeg betaler 400 SEK for et træ der er 3-4 meter højt (vi har en stor stue. Et sådant træ ville ruinere mig hvis jeg købte det i DK. Det er en Nordmandsgran, og altså et af de flotte og kraftige. Jeg har købt samme sted i snart 10 år.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

 

21 timer siden, lovebuine skrev:

er i skurup ikke så langt igen, ved du hvad hans priser er for normansgran?

Nej, aner det ikke. Købte et fældet sidste år, lidt sent, og husker kun, jeg blev positivt overrasket over prisen, men mig kan du ikke regne med - jeg var sikkert glad for det var under 500 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har børn i husstanden, kan jeg anbefale at i tager ud og fælder jeres eget. Sjov og spas for hele familien :adoration: Selv overvejede vi om et kviklån skulle være løsningen, og den måde at låne penge som vi valgte at benytte. Det gik vi dog væk fra - den finansieringsløsning kan altså ikke anbefales.Mvh Ole

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...