Jump to content
larscph

God 8 ports gigabitswitch til hjemmebrug

Recommended Posts

Jeg er ikke ude efter at sprænge banken - men er på udkig efter en god 8 ports gigabit switch "til hjemmebrug". Skal fungere fornuftigt med op til 250 mbit internet opkobling (læs kunne levere bråndbredden til enheder som er tilsluttet via kabel). Skal fungere fornuftigt hvis jeg for eksempel kopierer filer fra min iMac til NAS. Jeg har ingen krav om remote management eller andet halløj.

Nogen gode bud på grej - til en nogenlunde jordnær pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nej ikke til trådløs - der har jeg en fin LinkSys WRT1900AC. Jeg har blot brug for lidt flere porte til kablede forbindelser.

Så I mener ikke der bør være den store forskel så længe jeg bare holder mig til et nogenlunde veletableret mærke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes ikke jeg så ac-adapteren i kassen da jeg kiggede tidligere. Uden den er den ikke så meget værd. Jeg vender lige tilbage i morgen aften når jeg er hjemme.

Er i øvrigt kommet afsted til DK uden mit kørekort (ligger i en anden jakke) eller andet billede-id. Så det bliver spændende at høre hvad polisen på Lernacken siger til det i morgen eftermiddag :applause:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ah - nej - det har du ret i.. Den er primært anvendelig som bogstøtte uden :) Lad høre hvad du finder.

Hvis de altså overhovedet slipper dig ind senere!!! Sig lige til hvilken bane du regner med at køre i så skal jeg sørge for at vælge en anden ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt en strømforsyning magen til. Jeg PM'er dig Lars.

Jeg fik allernådigst lov til at pasere grænsen her til aften, efter jeg havde været til screening og svaret rigtigt på alle kontrolspørgsmål. (var det min bil, hvilken adresse boede jeg på, var der registreret andre på adressen og i så fald hvem, havde jeg børn osv. :laugh:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tak - vi finder ud af det!

Sikke venlighed at de faktisk slap dig ind... Jeg viser konsekvent mit svenske ID kort fra Skatteverket - da mit kørekort er model dansk pap-kort fra 1992 så det er som ID ikke særlig interessant. Er et par gange blevet spurgt "har du ikke noget kørekort?". Men de har dog endnu ikke ville se det efter jeg svarede bekræftende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...