Jump to content
sup3rior

ØresundsLAN April 2016

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20).

Først til Mølle princippet gælder.

Tid: Lørdag d. 2. April 2016 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden.

Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen)

Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering.

Bekræftede deltagere:
Bananas
Sup3rior
Dadane26
Dannemare
Mads

Daltoft
Victor

Kommer måske:
Menace

Mad: Forslag modtages i tråden.

Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...)

Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne.

Redigeret af sup3rior
Ændring af deltagere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for et godt arrangement, det var en intimt og hyggeligt omgang denne gang :-)

Og jeg må blankt erkende at jeg er blevet lidt hooked på "World of Warships", så jeg håber på at have en Aircraft Carrier i dokken til næste LAN :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
On 25/5/2016 at 8:36 PM, sup3rior said:

Det lugter meget af enten et tidligt arrangement den 18/6 eller en forhåbning om at Klaus måske kan i August når folk begynder at komme tilbage fra ferie.

Hvad synes folk bedst om?

Mads og jeg er friske på 18/6, men kan først ankomme kl. 15:30.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
19 timer siden, bananas skrev:

Jeg synes bedst om den 18/6.

I august kan jeg i hvert fald ikke den 20. Og formentlig heller i weekenderne før det.

Det bliver i hvert fald en lille flok så, Daniel kan ikke den dato...

Jeg vil næsten foreslå at vi ser på sagen når Klaus kender sin kalender for august?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...