Jump to content
Lasse

Leasing/køb af bil på danske plader, når man bor i Sverige

Recommended Posts

Så er jeg tilbage og denne gang har jeg brug for jeres hjælp, igen igen igen!!

Jeg bor i Malmö og vil lease eller købe en bil på danske plader. Skat har oplyst mig om at dette kan lade sig gøre, hvis der er registreret en dansk medbruger af bilen (i tilfælde af køb, ved leasing ved jeg ikke om det er muligt?).

 

Det jeg har brug for hjælp til er:

 

- Kan man lease en bil i Danmark på danske plader når man bor i Malmö/Sverige? Og hvor?? De firmaer jeg har spurgt sige at det kan man ikke, men vil alligevel høre her om nogen ved noget.

 

- Kan man financiere i DK når man bor i Sverige??

 

- Kender I nogen i DK som vil hjælpe med at stå som medbruger af en eventuelt købt bil i mit navn?

 

 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

på autoeurope.de (ja .de og så vælge CPH) plejer jeg at leje hvis jeg har brug for en bil i DK på danske plader, sidst gav jeg omkring 6k for at leje en 2016 model Opel Astra 1.4T i 3 måneder i slutningen af 2015.

De vil dog gerne se noget udenlandsk kørekort og andet bevis på at man ikke bor i DK, da de lejepriser man opnår ved at bruge .de ikke er for folk med adresse i DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
On 4/8/2016 at 10:29 AM, Lasse said:

Så er jeg tilbage og denne gang har jeg brug for jeres hjælp, igen igen igen!!

Jeg bor i Malmö og vil lease eller købe en bil på danske plader. Skat har oplyst mig om at dette kan lade sig gøre, hvis der er registreret en dansk medbruger af bilen (i tilfælde af køb, ved leasing ved jeg ikke om det er muligt?).

 

L

Jeg var lige ved at spørge, hvad fordelen er ved at købe en dansk indregistreret bil - når man nu kan købe en svensk...

Er de danske nummerplader flottere? Eller er der noget, jeg lige har overset?

Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...